مستند برترین کتابخانه کانون‌های مساجد اردبیل تولید می‌شود
کد خبر: 4139042
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل خبر داد:

مستند برترین کتابخانه کانون‌های مساجد اردبیل تولید می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مستند برترین کتابخانه کانون‌های مساجد استان اردبیل در مرحله فیلم‌برداری است و بزودی این مستند هم‌زمان با هفته کتاب تهران از شبکه‌های سراسری تلویزیون پخش خواهد شد.

مستند برترین کتابخانهبه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فهما، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل 16 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر افزود: کانون فرهنگی هنری شهید علایی که کانون تخصصی کتابخانه‌ای استان اردبیل است مستندی از فعالیت‌های کتابخانه‌ای این کانون در مرحله فیلم‌برداری است و بزودی این مستند همزمان با هفته کتاب تهران از شبکه‌های سراسری تلویزیون پخش خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: این مستند به همت گروه مستندسازی کانون فرهنگی هنری الهادی (ع)، با حضور هنرمند نام آشنای استان اردبیل و عضو کانون فرهنگی هنری الهادی (ع)، فرشید سلامت و همکاری وی ساخته و تولید می‌شود.

وی تصریح کرد: این مستند گزارش در جهت شناساندن و معرفی فعالیت‌ها و توانمندی‌های کتابخانه مکتب الشهدای (ع) کانون فرهنگی هنری شهید علایی روستای فولادلوقویی شهرستان بیله‌سوار در مرحله تولید است.

این مقام مسئول گفت: کتابخانه مکتب الشهدای کانون فرهنگی هنری شهید علایی در سال ۱۳۸۲ تاسیس یافته و دارای بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب در بخش‌های مختلف تخصصی، عمومی، کودکان، نرم افزار و خانه فرهنگ دیجیتال است و در میان کانون‌های فرهنگی هنری برتر کشور در زمینه کتابخانه در سال ۱۳۹۸ به عنوان برتر دست یافته و در جشنواره روستا‌های دوستدار کتاب در سال ۱۳۹۲ به عنوان کتابخانه روستایی برتر کشور انتخاب گردیده و مورد بازدید وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بیان کرد: این روستا در ۳ کیلومتری نوار مرزی با کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد و از روستا‌های فعال در زمینه فرهنگی، ارزشی و انقلاب اسلامی فعالیت چشم‌گیری دارد.

انتهای پیام
captcha