۲۰۰۰ یتیم فاقد حامی در اردبیل تحت پوشش کمک‌های مالی قرار می‌گیرند
کد خبر: 4134153
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

۲۰۰۰ یتیم فاقد حامی در اردبیل تحت پوشش کمک‌های مالی قرار می‌گیرند

استاندار اردبیل گفت: 2 هزار یتیم فاقد حامی در استان اردبیل به برکت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر تحت پوشش حمایت‌های مادی و معنوی قرار می‌گیرند.

حامد عاملی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل، 25 فروردین‌ماه، در نشست با ایتام در اردبیل اظهار کرد: به همت کمیته امداد در سال‌های اخیر تنوع خدمات‌رسانی به جامعه هدف به ویژه حمایت و پشتیبانی از ایتام و محسنین را شاهد هستیم و قطعا این پشتیبانی‌ها با مساعدت خیرین در سال‌های آینده قوت و قدرت بیشتری پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: 9 هزار نفر از ایتام در استان اردبیل شناسایی شده و ارائه خدمات به آنها در اولویت قرار گرفته که از این تعداد هفت هزار یتیم تحت پوشش حامیان قرار دارند و تنها 2 هزار نفر از ایتام فاقد حامی هستند که تلاش می‌شود در ماه مبارک رمضان امسال حامی‌یابی برای آنها انجام شود.

استاندار اردبیل برپایی سفره‌های ساده افطاری و توزیع سبد غذایی را با همراهی خیرین و مراکز نیکوکاری حرکتی شایسته و عزمی راسخ در مساعدت به نیازمندان توصیف کرد و گفت: برخی از خیرین حتی بیش از سه هزار و 800 نفر از ایتام را در اردبیل تحت پوشش قرار دادند و ما باید به وجود چنین انسان‌های خیرخواه و نیک‌اندیش افتخار کنیم.

عاملی افزود: به برکت ایام قدر و بر اساس سفارش علی(ع) امیدواریم 2 هزار یتیم فاقد حامی در این ایام تحت پوشش کامل قرار گرفته و ما هیچ یتیم فاقد حامی و پشتیبان را در استان شاهد نباشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار کمک و مساعدت به خانواده‌های نیازمند، خودکفایی آنها از برنامه‌های اصلی و مهم است تا این خانواده‌ها و مددجویان با مهارت‌هایی که در مسیر اشتغال و کسب درآمد می‌آموزند، زمینه خودکفایی خود و حتی سایر مددجویان را نیز فراهم کنند.

استاندار اردبیل اضافه کرد: امیدواریم با اقدامات مؤثری که در دولت سیزدهم در حمایت از اقشار نیازمند اتفاق می‌افتد، ‌شرایط مساعدی را برای زندگی و معاش این افراد شاهد باشیم.

انتهای پیام
captcha