اجرای برنامه فرهنگی «محراب سبز» در اردبیل
کد خبر: 4131799
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

اجرای برنامه فرهنگی «محراب سبز» در اردبیل

راهیار بنیاد هدایت استان اردبیل از برگزاری برنامه فرهنگی «محراب سبز» در مجموعه تفریحی شورابیل اردبیل خبر داد.

تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد صادق قاسمی، راهیار بنیاد هدایت استان اردبیل، ۱۶ فروردین ماه در مجموعه تفریحی شورابیل اردبیل توجه به مباحث فرهنگی و تبلیغی را اولویت برنامه‌های ماه مبارک رمضان عنوان و اظهار کرد: برنامه فرهنگی «محراب سبز» با هدف افزایش نشاط اجتماعی و تبلیغ آموزه‌های اخلاقی و تربیتی در بین خانواده‌ها، هر شب در طول ماه رمضان در مجموعه فرهنگی، تفریحی شورابیل برگزار می‌شود.

راهیار بنیاد هدایت استان اردبیل توجه به جهاد تبیین، تربیت فرزند، ازدواج و خانواده را سرفصل برنامه‌های اجرایی در این طرح فرهنگی عنوان کرد و گفت: در این برنامه فرهنگی که با حضور حجت الاسلام سهیل رشید کارشناس مذهبی در حوزه خانواده و کودک و نوجوان برگزار می شود، موضوعات مورد نظر در قالب مسابقه و تئاتر به مخاطبین ارائه و به برندگان جوایزی اهدا می‌شود.

وی افزود: برنامه فرهنگی «محراب سبز» با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، مجتمع گردشگری شورابیل، گروه تبلیغی کوثر و اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل از تاریخ 13 فروردین 1402 آغاز و تا اول اردیبهشت 1402 (از یازدهم تا پایان ماه رمضان) شب ها از ساعت 21 تا 23 در مجموعه فرهنگی، تفریحی شورابیل با استقبال گسترده خانواده ها برگزار می‌شود.

حجت الاسلام قاسمی اجرای سرودهای فرهنگی و تواشیح را از دیگر بخش‌های این برنامه عنوان کرد و گفت: عموم خانواده، ها می‌توانند برای استفاده از برنامه‌های شاد و متنوع به همراه فرزندان خود در این برنامه فرهنگی شرکت کنند.

راهیار بنیاد هدایت استان اردبیل، بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته بنا داریم در شب‌های تابستان و فصل ورود گردشگران و مهمانان تابستانی به اردبیل نیز برنامه‌های فرهنگی در مناطق گردشگردی اجرا کنیم.

انتهای پیام
captcha