برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران و موسسات قرآن اردبیلی
کد خبر: 4120403
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹

برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران و موسسات قرآن اردبیلی

جلسه هم‌اندیشی و هم‌افزایی مدیران و موسسات قرآنی با حضور معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سالن اجتماعات مهدیه اردبیل برگزار شد.

فرهنگ و ارشاد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، جلسه هم‌اندیشی و هم‌افزایی مدیران و موسسات قرآنی، ۱۷ بهمن‌ماه، با حضور مهدی طاهری، معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سالن اجتماعات مهدیه اردبیل برگزار شد.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، هدف از برپایی این نشست هم اندیشی را بهره‌مندی از نظرات، پیشنهادات و تجربیات مدیران قرآنی و کمک به تقویت روحیه همکاری و همدلی در مسیر ترویج معارف قرآن و عترت استان بیان کرد.

وی افزود: قرآن کتاب زندگی و هدایت کننده همه بشریت بوده و نباید صرفا بدون استفاده در طاقچه خانه‌ها بماند، بلکه آیات قرآن به ما راه و رسم زندگی کردن را می‌آموزد و باید از آن بهره برد.

طاهری یادآور شد: باید سبک زندگی قرآنی را در جامعه رواج داد و قطعا این مقدمه‌ای برای دستیابی به یک زندگی اسلامی با محوریت قرآن و اهل بیت(ع) خواهد بود.

در پایان رتبه‌بندی موسسات قرآنی بر اساس عملکرد، حمایت از طرح خلاقانه و مبتکرانه از جمله موارد مطروحه و مصوب در این جلسه بود.

انتهای پیام
captcha