ضرورت صیانت از مددجویان کمیته امداد در امر کاهش آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 4120069
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

ضرورت صیانت از مددجویان کمیته امداد در امر کاهش آسیب‌های اجتماعی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: وظیفه ما حمایت و صیانت از مددجویان کمیته امداد در امر کاهش آسیب‌های اجتماعی است و در حال حاضر به دنبال مختومه‌سازی پرونده‌ها و عنایت مقام معظم رهبری برای عفو و بخشش آن‌ها هستیم.

عبدالله طباطبایی دادستان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید عبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل، ۱۷ بهمن‌ماه، در همایش مشترک حمایت اجتماعی و قضائی از نیازمندان در کمیته امداد اردبیل اظهار کرد: حمایت و صیانت از مددجویان کمیته امداد در امر مهم کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد فضای سالم برای رشد معنوی و تربیت مددجویان و گروه‌های آسیب‌دیده برای رسیدن به فضائل انسانی و اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد فضای سالم برای رشد معنوی و تربیت مددجویان بسیار مهم و اساسی است گفت: در حال حاضر وظیفه ما حمایت و صیانت از مددجویان کمیته امداد در امر کاهش آسیب‌های اجتماعی است و در حال حاضر به دنبال مختومه‌سازی پرونده‌ها و عنایت مقام معظم رهبری برای عفو و بخشش آن‌ها هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: خیران با دستگیری از نیازمندان در امر خداپسندانه امدادرسانی به دیگران حاضر شده و آنان هستند که با دستگیری از ناتوانان آنان را به نقطه توانمندی می‌رسانند و باید قدر این نعمت و فرصت خدمت به خلق را بدانند.

طباطبایی تصریح کرد: با همکاری کمیته امداد شرایط لازم برای ارائه خدمات مشاوره‌های حقوقی، قضائی و انتخاب وکیل برای پرونده‌ها آماده‌سازی شده و درصدد هستیم تا با پشتیبانی‌های لازم همراهی لازم را برای حقوقدانان مجموعه‌های قضایی انجام دهیم و کمترین آسیب و بیشترین خروجی را شاهد باشیم.

علیرضا حسین‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل نیز در ادامه گفت: بهره‌مندی مددجویان از حمایت‌های اجتماعی و قضایی و احقاق حق مددجویان از اولویت‌های اساسی کمیته امداد است و در این زمینه تلاش‌های دستگاه قضائی به عنوان یاریگر نهاد انقلابی و حامی محرومان کمیته امداد شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی بیان کرد: کمیته امداد در حال حاضر به 600 دانشجو و 14 هزار دانش‌آموز در استان ارائه خدمات می‌کند و برای تربیت نسل‌های آینده نقش‌آفرینی می‌کند.

انتهای پیام
captcha