آزادی 22 زندانی جرائم غیرعمد در استان اردبیل
کد خبر: 4119190
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

آزادی 22 زندانی جرائم غیرعمد در استان اردبیل

نایب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان اردبیل گفت: آزادی 22 زندانی جرائم غیرعمد در استان اردبیل به منظور گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر محقق شده است.

آزادی زندانی جرائم غیرعمدبه گزارش ایکنا از اردبیل، یوسف خدادادی، نایب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان اردبیل، ۱۲ بهمن‌ماه، در مراسم آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد اردبیلی اظهار کرد: آزادی 22 زندانی جرائم غیرعمد در استان اردبیل به منظور گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر محقق شده و امید می‌رود فرهنگ مهم آزادسازی زندانیان در جامعه به یک اصل نهادینه تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در استان با مشارکت‌ گروه‌های مختلف در جامعه اولویت اساسی و مهم است بیان کرد: مشارکت گروه‌های مختلف جامعه برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان اردبیل برای حفظ آبروی این افراد با کمک خیران و گروه‌های مختلف جامعه برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جزو اولویت‌های اساسی است.

نایب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان اردبیل گفت: 11 هزار میلیارد تومان منابع برای آزادی 22 زندانی جرائم غیرعمد تامین منابع شده و به دنبال پرداخت تسهیلات بانکی و تقسیط بدهی افراد زندانی هستیم و در این زمینه پرداخت تسهیلات بانکی و تقسیط بدهی افراد زندانی در اولویت قرار گرفته است.

خدادادی خاطر نشان کرد: یک میلیارد تومان به این امر خداپسندانه کمک‌رسانی شده و در این زمینه در قالب کمک‌های مردمی و مشارکت گروه‌های اجتماعی اقدامات اساسی انجام یافته که در این زمینه به دنبال آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با سرعت بالا هستیم.

وی تصریح کرد: بسترها و حرکت‌های خوبی برای ایجاد احساس مسئولیت در جامعه جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه وحدت و همدلی در جامعه باید بیش از پیش جریان یابد تا شاهد تحقق اهداف مورد نظر برای کاهش آمار آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم.

نایب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان اردبیل ادامه داد: نباید از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ شود چرا که کمک به آزادسازی زندانیان در حال حاضر بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت‌تر است و نباید مورد بی‌توجهی واقع شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام
captcha