۴۰۰۰ برنامه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4118987
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

۴۰۰۰ برنامه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر با 4 هزار و 460 عنوان و چهار راهبرد و رویکرد در این زمینه در دستور کار است.

حسن باقری رئیس شورای تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن باقری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ۱۲ بهمن‌ماه، در آیین زنگ انقلاب در اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و نیز پاسداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر با 4 هزار و 460 عنوان و چهار راهبرد و رویکرد در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: هدفگذاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر برای دستیابی به اهداف جهاد تبیین و تقویت انسجام ملی از رویکردهای مهمی محسوب می‌شود که در تلاش هستیم در سایه وحدت و همدلی زمینه اعتلای نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف را فراهم کرده و جایگاه زنان در نظام اسلامی را به دنیا بشناسانیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: درخشش زنان در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی و سایر حوزه‌ها مبنای کار بوده و در این زمینه با توجه به اینکه کمیته‌های دهه فجر از ماه گذشته در استان در حدود 25 کمیته تشکیل یافته تا در ستاد دهه فجر به تصویب برسد بنابراین تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده است.

باقری خاطرنشان کرد: 4 هزار و 460 برنامه در قالب 87 عنوان برنامه در این ایام در نظر گرفته شده که تا 29 بهمن ماه ادامه خواهد داشت و در این زمینه با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بیش از 900 برنامه تدارک دیده شده و برنامه‌های متنوعی به منظور گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مد نظر است.

وی بیان کرد: تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام در استان از اهم مواردی است که مورد توجه واقع شده و در این زمینه برگزاری جشن‌های ملی و مذهبی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تقویت رویکرد هنر انقلاب اسلامی و افزایش نشاط و شادابی از اهم برنامه‌های تدارک دیده شده است که به همین منظور با ایجاد فضای همبستگی در سطح شهر برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است.

باقری ادامه داد: محوریت مساجد برای برگزاری رویدادهای دهه فجر در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه 450 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب حرکت جهاد تبیین در نظر گرفته شده و علما و روحانیون در کنار برپایی محافل قرآنی و تلاوت قرآن نسبت به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

انتهای پیام
captcha