پیام دهه فجر ارتقای شاخصه‌های علمی برای پیشرفت و آبادانی کشور است
کد خبر: 4118937
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

پیام دهه فجر ارتقای شاخصه‌های علمی برای پیشرفت و آبادانی کشور است

استاندار اردبیل گفت: پیام انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر ضرورت ارتقا و تکیه به شاخصه‌های علمی و توانمندی‌های داخلی برای آبادانی و پیشرفت کشور است.

استانداری اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، نوای «زنگ انقلاب» همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۲ بهمن‌ماه، با حضور استاندار اردبیل و جمعی از مقامات استانی در مدرسه دخترانه آیت‌الله مروج(ره) به صدا درآمد.

حامد عاملی، استاندار اردبیل، در این آیین با بیان اینکه آینده جهان را علم تعیین می‌کند، گفت: پیام انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر ضرورت ارتقا و تکیه به شاخصه‌های علمی و توانمندی‌های داخلی برای آبادانی و پیشرفت کشور است.

وی بیان کرد: کشور‌هایی که درصدد جذب نخبگان هستند برای تولید ثروت و پیشرفت تلاش می‌کنند.

استاندار اردبیل اظهار کرد: اگر خانواده دچار مشکل شود، جامعه هم به تبع آن دچار مشکل خواهد شد و شاهد هستیم که دشمن برای مقوله عفاف و حجاب که از بنیان‌های خانواده و جامعه است، برنامه‌ریزی می‌کند.

عاملی با پرسش از دانش‌آموزان در خصوص ارتقای آموزش و پیشرفت میانگین نمره، خاطر نشان کرد: به ۱۰ نفر که در این زمینه راهکار و برنامه ارائه دهند جایزه نقدی داده خواهد شد.

اجرای سرود، قرائت میثاق‌نامه و تجلیل از دانش‌آموزان، بازدید از نمایشگاه عکس و دستاورد‌های دانش‌آموزان نیز از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha