راهیابی گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی دارالقرآن کریم اردبیل به مسابقات کشوری
کد خبر: 4116824
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

راهیابی گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی دارالقرآن کریم اردبیل به مسابقات کشوری

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از راهیابی گروه سبحان دارالقرآن کریم ناحیه 2 به مرحله نهایی مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی سراسر کشور خبر داد.

کلام اله صفری مدیرکل آموزش و پرورش اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، کلام‌اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، سوم بهمن‌ماه، در دیدار با مسئولان آموزش و پرورش استان با اشاره به اعلام اسامی گروه‌های راه یافته به مرحله نهایی مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی دانش‌آموزان سراسر کشور از سوی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: گروه سبحان پسران ناحیه 2 اردبیل به مرحله نهایی مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی سراسر کشور راه یافتند.

وی با عنوان اینکه مسابقات نهایی همخوانی و مدیحه2سرایی سراسر کشور به میزبانی استان خوزستان و در شهرستان دزفول برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این مسابقات از 14 لغایت 20 بهمن‌ماه جاری در دو بخش پسران و دختران برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ضمن اشاره به اهمیت قرآن کریم گفت: بایستی در راستای اشاعه فرهنگ مهم قرآنی در مدارس استان تمام توان و تلاش خود را به‌کار گرفته و در راستای ترویج این مهم برنامه‌ریزی‌های اساسی داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha