دانشجویان در راستای تحقق جهاد تبیین تلاش کنند
کد خبر: 4113828
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

دانشجویان در راستای تحقق جهاد تبیین تلاش کنند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تاکید بر این که دانشجویان در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند، گفت: لازمه کار وفاداری به شهدا، سربازی و تبعیت از ولایت و رهبری است.

غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۲۱ دی‌ماه، در نشست صمیمی با دانشجویان بسیجی استان که در مرکز تربیت آموزش شهید پیرزاده اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: حمایت و مدیریت غرب از فتنه داخلی و دست پلید استکبار برای همگان آشکار شد.

وی اظهار کرد: شبکه های دروغین رسانه های غربی با لجن پراکنی های سناریو نویسی شده توسط دشمنان قسم خورده علیه کشور و ملت با بصیرت ایران فتنه انگیزی کردند،اما کور خوانده اند، آنها نمی‌توانند بر ایمان عمیق و باور قلبی، روحیه جهادی و شهادت طلبی ملت غلبه کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه امروز فرمان جهاد تبیین از سوی امام خامنه ای صادر شده است، تاکید کرد: مسئولان، دانشجویان، صدا سیما، رسانه ها نقش خطیری در این خصوص دارند و بایستی با تریبون ها و بستری که در دست دارند با گفتمان سازی در راستای تحقق جهاد تبیین تلاش کنند.

دبیر کل کنگره 3400 شهید استان اردبیل شهدا را نماد عزت و افتخار ملت ایران عنوان کرد و افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس جنگ تحمیلی تنها با عراق نبود بلکه جنگ با بلوک شرق بود و با رشادت ها و جانفشانی شهدا و رزمندگان اسلام از زمان امپراطوری ایران تنها جنگی بود که یک وجب از خاک کشور به دشمن داده نشد.

سردار محمدی اصل با ابیان این که جنگ امروز صدای توپ و تانک ندارد، گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان با دستان خالی مقابل تانک و توپ و خمپاره ایستادند اما امروز سلاح دشمن و سلاح نبرد با دشمن قلم و تولید محتوا است و دشمنان با امپراطوری رسانه ای دروغین ایمان راسخ، قلب و اذهان جوانان و نوجوانان را نشانه رفته اند.

یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه فتنه های از پیش برنامه ریزی شده اخیر با بابصیرت ملت ایران و وجود پیکرهای مطهر شهدای گمنام خاموش شد، خاطر نشان کرد: خون پاک شهدای والامقام این انقلاب را تا ظهور حضرت مهدی(عج) ماندگار کرده است.

وی با اشاره به اینکه جنگ امروز جنگ رسانه ای و روانی است، تصریح کرد: دفاع در سنگر های مختلف باقی است و جوانان پای کار و مؤمن و مخلص در صحنه های نبرد حاظر هستند و دفاع همچنان باقی است، همانطوری که امام راحل فرمودند جوانان ما همچون جوانان صدر اسلام هستند و امام خامنه ای فرمودند که جوانان امروز کمتر از جوانان دوران دفاع مقدس نیستند.

سردار محمدی اصل با اشاره به برگزاری یادواره خانوادگی در منزل پدر و مادر شهید محمود خوش لحنی گفت: شهدا بر دو مسئله تاکید داشتند و پشتیبانی از ولایت فقیه و حفظ حجاب اسلامی دو مولفه اصلی وصایا بود و شهید محمود خوش لحنی نیز در وصیت نامه خود آورده است، «امام را، امام را ، امام را تنها نگذارید- تقوا را ، تقوا را، تقوا را پیشه خود کنید -نماز را، نماز را، نماز را بپا دارید».

فرمانده سپاه استان اردبیل در پایان این نشست با تاکید بر این که دانشجویان در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند، گفت: لازمه کار وفاداری به شهدا و سربازی و تبعیت از ولایت و رهبری است.

انتهای پیام
captcha