برگزاری پنجمین جشنواره قرآنی خانواده طلاب در اردبیل + فیلم
کد خبر: 4108904
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴

برگزاری پنجمین جشنواره قرآنی خانواده طلاب در اردبیل + فیلم

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان اردبیل از برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) خانواده طلاب در اردبیل خبر داد.

تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، نهضت حورزاده، مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان اردبیل، یکم دی ماه، در پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) ویژه خانواده طلاب اردبیلی در سالن اجتماعات مدرسه سماء در اردبیل، اظهار کرد: حمایت فکری، علمی و معنوی از طلاب و روحانیون از مهم ترین برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی است که اداره امور قرآنی سازمان به سه حوزه سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فعالیت‌های قرآنی، حوزه حمایت و پشتیبانی و اجرای فعالیت‌های تبلیغی ترویجی و حوزه نظارت بر فعالیت‌های قرآن و عترت حوزه‌های علمیه تقسیم می‌شود.

حورزاده تصریح کرد: توسعه و ترویج فرهنگ و معارف قرآن کریم و اهل‌بیت(ع) از مهمترین اهداف اجرای این جشنواره بین المللی است که در سه بخش اصلی برنامه‌ریزی شده است.

وی گفت: طبق اهداف مندرج در آیین نامه جشنواره، یکی از اهداف متعالی این جشنواره نشر و گسترش فعالیت های قرآن و عترت در حوزه‌های علمیه است که با همکاری خانواده‌های طلاب از ساعت ۹ صبح برگزار و سه داور در بخش‌های تجوید، صوت و لحن، حسن حفظ، وقف و ابتدا برگزار شد.

انتهای پیام
captcha