برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی مخترعان اردبیل
کد خبر: 4101151
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
به‌مناسبت هفته بسیج انجام شد؛

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی مخترعان اردبیل

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دستاوردهای علمی مخترعان اردبیل به‌مناسبت هفته بسیج در سالن ولایت اردبیل برگزار می‌شود.

جلسه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی مخترعان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، فاضل احدی، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۲۹ آبان‌ماه، در جلسه هم‌اندیشی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی نخبگان اردبیل اظهار کرد: هر سال سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری اردبیل به‌مناسبت هفته بسیج و در روز بسیج، نوآوری و جهاد علمی جشنواره جهادگران علم و فناوری را برگزار می‌کند و در کنار این جشنواره نمایشگاهی از توانمندی‌های علمی مخترعان استان را نیز سه‌شنبه یکم آذرماه برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: استان اردبیل از ظرفیت‌های فراوانی در حوزه علمی، پژوهشی و فناوری، پارک علم و فناوری برخوردار است که انتظار می‌رود با برگزاری این نمایشگاه حمایت از مخترعین مورد توجه مسئولان و سرمایه‌گذاران قرار بگیرد.

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل گفت: مردم به ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها باید از دستاوردهای علمی استان با خبر شوند؛ از این رو این نمایشگاه فرصتی است تا توانمندی‌های علمی مخترعین استان را معرفی کنیم.

احدی اظهار کرد: ما با برگزاری این نمایشگاه قصد داریم علاوه بر نمایش افتخارات و دستاوردهای علمی با ارزش جوانان نخبه استان در عرصه علمی، زمینه معرفی محصولات و تجاری‌سازی طرح‌های برتر را محقق کنیم.

وی افزود: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری اردبیل نقش تسهیل‌گری را دارد و سعی دارد مسائل و مشکلات فناوران و صنایع تولیدی را با مسئولان استانی و کشوری مطرح و حل کند.

انتهای پیام
captcha