مسئولان فرهنگی حمایت جدی از حلقه‌های تربیتی داشته باشند
کد خبر: 4101037
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

مسئولان فرهنگی حمایت جدی از حلقه‌های تربیتی داشته باشند

مجری کشوری طرح چهره به چهره و چکامه گفت: مسئولان فرهنگی استان‌ها باید حمایت جدی و کافی از حلقه‌های تربیتی داشته باشند تا باعث شکوفایی فرهنگی در سطح جامعه شود.

دیدار مجری حلقه های تربیتی با مسئول کانون مساجد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، هرمز نعمت‌زاده، مجری کشوری طرح چهره به چهره و چکامه، 29 آبان‌ماه، در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اظهار کرد: طرح چهره به چهره و چکامه یک طرح الهی و عبادی هست و با همه کمبودها دستاوردهای بسیار عظیمی به ویژه در استان‌ها داشته است.

مجری کشوری طرح چهره به چهره و چکامه تصریح کرد: مهمترین هدف محوری طرح چهره به چهره عملیاتی شدن تربیت، احکام و اخلاق است و تاکنون نیز در این عرصه موفقیت‌های چشمگیری داشت و همچنان با قوت طرح‌های تربیتی با حضور متربیان پیگیری می‌شود.

وی اعلام کرد: حلقه‌های تربیتی که در مساجد تشکیل می‌شود برکات زیادی را برای محله دارد که یکی از آنها تربیت نسل با اخلاق و انقلابی است.

نعمت‌زاده خاطر نشان کرد: مسئولان فرهنگی استان‌ها باید حمایت جدی و کافی از این حلقه‌های تربیتی داشته باشند تا باعث شکوفایی فرهنگی در سطح جامعه شود.

مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل نیز در ادامه با اشاره به اینکه اجرای حلقه‌های تربیتی چهره به چهره یکی از طرح‌های موفق در سطح کانون‌های مساجد است، ادامه داد: طرح تربیتی چهره به چهره در اجرای «جهاد تبیین» می‌تواند نقش‌آفرین باشد و باید مربیان تربیتی در این زمینه ورود جدی داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: برکات زیادی را از حلقه‌های تربیتی چهره به چهره شاهد هستیم و امروز بیش از 50 حلقه تربیتی در سطح استان به صورت مستمر فعال هستند.

آمون اذعان کرد: بحث تربیت اولویت اول فعالیت‌های فرهنگی کانون های مساجد است و بهای بیشتر به کارهای مربیان تربیتی چهره به چهره داده می‌شود.

انتهای پیام
captcha