حضور فعال جهاددانشگاهی اردبیل در ششمین نمایشگاه ملی گیاهان دارویی
کد خبر: 4097484
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

حضور فعال جهاددانشگاهی اردبیل در ششمین نمایشگاه ملی گیاهان دارویی

سرپرست مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: مرکز رشد فناوری فرآورده های گیاهان دارویی جهاددانشگاهی اردبیل با هدف معرفی محصولات در دست تولید و فعالیت فناورانه، در ششمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی(سنتی) حضور فعالی یافت.

نمایشگاه ملی فناوری جهاد دانشگاهیبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، سرپرست مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل، ۱۵ آبان‌ماه، در جلسه با کارکنان جهاد دانشگاهی اردبیل اظهار کرد: مرکز رشد فناوری فرآورده های گیاهان دارویی جهاددانشگاهی اردبیل با هدف معرفی محصولات در دست تولید و فعالیت فناورانه، در ششمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی(سنتی) حضور فعالی یافت.

وی افزود: این نمایشگاه از 10 لغایت 13 آبان ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران با حضور فعالان، شرکت ها و مراکز دولتی در چند بخش بزرگ برگزار شد و این واحد نیز در کنار سایر مراکز رشد و پژوهشکده های جهاددانشگاهی فرصت حضور در آن را یافت.

اوچی اردبیلی ادامه داد: شرکت نوش داروی سبلان، شرکت دهقان مزرعه محسنین و هسته چهارسوق به عنوان سه واحد از این مجموعه بیش از 10 محصول خود را در معرض معرفی و نمایش قرار دادند.

وی با بیان اینکه بهره برداری از فرصت تعاملات سازنده و هم افزایی این رویداد بزرگ راهگشای مناسبی بود، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه فعالان مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی اردبیل با صاحبنظران، تولید کنندگان و کارآفرینان موفق حوزه گیاهان دارویی کشور نشست های هم افزایی برگزار نموده و موضوعات مورد فعالیت خود را به چالش کشیدند تا امکان رفع نواقصات فراهم شود.

اوچی‌اردبیلی ادامه داد: در حال حاضر 21 شرکت و یک هسته فناور در مرکز رشد جهادانشگاهی استان اردبیل استقرار یافته اند که مجموعا 36 طرح را در مراحل مختلف پیگیری می کنند و 2 واحد آن دانش بنیان است.

انتهای پیام
captcha