محفل انس با قرآن کریم در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4097152
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

محفل انس با قرآن کریم در اردبیل برگزار شد

مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) اردبیل از برپایی محفل انس با قرآن کریم با محوریت تکریم شهدای حرم حضرت شاهچراغ(ع) در مسجد رحمانیه خبر داد.

محفل انس با قرآن کریم سید هاشم سیدی، مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل اظهار کرد: محفل انس با قرآن کریم با محوریت تکریم شهدای حرم حضرت شاهچراغ(ع) و محکومیت اقدام تروریستی و ناجوانمردانه گروه داعش به‌مناسبت شب وفات حضرت معصومه(س) با حضور اعضای کانون‌های مساجد در مسجد رحمانیه برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) اردبیل تصریح کرد: این برنامه معنوی پس از نماز مغرب و عشا با حضور فعالان کانون‌های مساجد برپا شد.

وی اظهار کرد: حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل سخنران ویژه این مراسم بود و عبدالله داداشی در رثای حضرت معصومه(س) و اهل بیت(ع) به مداحی پرداخت.

سیدی افزود: بیان مسائل تبیینی و بازنمایی پشت پرده اغتشاشات اخیر و حرکت‌های رسانه‌ای برای تداوم آن در سطوح مختلف از جمله مسائل مطرح شده در این مراسم بود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) اردبیل خاطر نشان کرد: فعالان کانون‌های مساجد در این مراسم با آرمان‌های انقلاب و تبعیت از ولایت فقیه تجدید میثاق کردند.

سیدی یادآور شد: خون‌های ریخته شده در حرم شاهچراغ(ع) پایمال نخواهد شد و به عنوان پاسداران حریم اهل بیت(ع) از همه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی درخواست داریم تا انتقام خون این شهیدان را بگیرند.

انتهای پیام
captcha