ویژه برنامه‌های «هفته کتاب» در بیله‌سوار
کد خبر: 4093513
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

ویژه برنامه‌های «هفته کتاب» در بیله‌سوار

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله سوار از اجرای ویژه برنامه‌های «هفته کتاب» با همکاری کتابخانه‌های عمومی و کانون‌های مساجد در شهرستان بیله‌سوار خبر داد.

کانون های مساجد بیله سواربه گزارش ایکنا از اردبیل، شهاب ملکی، مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله سوار، ۳٠ مهرماه، در جلسه هماهنگی برنامه‌های اجرایی هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان، بیان کرد: ویژه برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی با همکاری کتابخانه‌های عمومی و کانون‌های مساجد در شهرستان بیله‌سوار اجرا می‌شود.

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله سوار تصریح کرد: اصلی ترین محور این برنامه برگزاری نمایش عروسکی و قصه گویی برای کودکان و نوجوانان خواهد بود که در مناطق روستایی این شهرستان نیز این فعالیت‌ها اجرا خواهد شد.

ملکی تاکید کرد: حضور کتابخانه‌های سیار در مناطق روستایی که مساجد آن‌ها کتابخانه از دیگر برنامه‌های اجرایی است که ویژه برنامه «شنبه‌ها با کتاب» در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و قصه گویی اعضای کانون های مساجد برای نشر در فضای مجازی و گسترش فرهنگ «دقایقی با کتاب»، اجرای طرح «پیوند مسجد و مدرسه» و مشارکت دانش آموزان در برنامه های کتابخوانی مسجد محور و برگزاری نشست‌های کتابخوان با حضور اعضا از دیگر برنامه‌های شهرستان در هفته کتاب و کتابخوانی عنوان شده است.

انتهای پیام
captcha