علما و روحانیون در تحقق برنامه‌های جهاد تبیین فعالانه عمل کنند
کد خبر: 4088283
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰

علما و روحانیون در تحقق برنامه‌های جهاد تبیین فعالانه عمل کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بر ضرورت ترویج ارزش‌های اسلامی در جامعه تاکید کرد و گفت: علما و روحانیون باید در بصیرت افزایی و جهاد تبیین فعالانه وارد عمل شوند.

یادواره شهدابه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین علیی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، چهارم مهرماه، در یادواره شهدای طلاب و روحانیون استان اردبیل اظهار کرد: علما و روحانیون ایران اسلامی با نثار ۴۰۰۰ شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس، عشق و ارادت خود را به وطن و آرمان‌های نظام اسلامی و ولایت فقیه ابراز کرده و همچنان در خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی ایستاده اند.

وی به وجود ۳۸ شهید طلبه و روحانی استان اردبیل در دروان دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: روحانیون استان اردبیل هم در خط مقدم جبهه و رویایی با دشمنان اسلام و انقلاب و هم در پشت جبهه در خدمت رسانی به رزمندگان حضوری فعال داشته و با تقدیم ۳۸ شهید، از اقشار فعال در دوران دفاع مقدس بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل شرط شهید شدن را شهید بودن عنوان کرد و افزود: عالمان دینی با تربیت نسل جوان و بصیرت افزایی در بین آحاد جامعه باید فعالانه وارد عمل شده و در ترویج جهاد تبیین همواره پیشقدم باشند.
علیی با اشاره به حوادث اخیر در خصوص اقدامات دشمنان ایران اسلامی در هتک حرمت به مقدسات و ارزش‌های دینی گفت: اغتشاشگران با تبعیت کورکورانه از دسیسه‌های دشمنان، اقدام ایجاد ناامنی و اعمال هنجار شکنانه و توهین به قرآن و اهل بیت (ع) کردند و غافل از اینکه پیروان مکتب حسینی و مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی همواره پشت ولایت فقیه بوده و در دفاع از نظام اسلامی همواره در میدان حاضر بوده و هر گونه عمل هنجار شکنانه را محکوم می‌کنند.

وی بر ضرورت عمل به بیانیه گام دوم انقلاب و امامین انقلاب در جامعه و بستر سازی برای ظهور تاکید کرد و گفت: باید همگان بر این امر توجه کنیم که اگر رسالت خود را در بیانیه گام دوم انقلاب به درستی انجام دهیم هرگز شاهد ناهنجاری‌ها نبوده و مرجعیت علما و روحانیون ار در عرصه فرهنگی و دینی حفظ خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha