بازخوانی عملیات والفجر یک در هفته دفاع مقدس اردبیل
کد خبر: 4085759
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

بازخوانی عملیات والفجر یک در هفته دفاع مقدس اردبیل

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: عملیات والفجر یک در طول هفته دفاع مقدس در نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس توسط تیپ 37 حضرت عباس(ع) استان اردبیل بازخوانی و شبیه‌سازی خواهد شد.

علی تدین فرمانده تیپ ۳۷ سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید علی تدین، فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۲۴ شهریورماه، در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار کرد: عملیات والفجر یک در طول هفته دفاع مقدس در نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس توسط تیپ 37 حضرت عباس(ع) استان اردبیل بازخوانی و شبیه‌سازی خواهد شد.

وی افزود: تیپ 37 حضرت عباس(ع) استان اردبیل نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات والفجر یک را در هفته دفاع مقدس در محوطه اطراف موزه دفاع مقدس استان بر پا و عملیات والفجر یک را برای بازدیدکنندگان باز خوانی و شبیه سازی خواهد کرد.

تدین ادامه داد: عملیات والفجر یک در سه مرحله در مناطق عین خوش و دهلران در فرودرین ماه سال 1362 در سه مرحله انجام شد و استان اردبیل نیز 108 شهید والامقام را در این عملیات تقدیم کرده و در ایام هفته دفاع مقدس یادواره این شهدا در محل نمایشگاه رزمی فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: عملیات برپایی و آماده سازی نمایشگاه رزمی فرهنگی والفجر یک از اول شهریور ماه در محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان آغاز شده و ایستگاه صلواتی قایق سواری نیز مانند سال های قبل در دریاچه شورابیل به همت یگان دریایی سپاه استان دایر خواهد بود.

تدین با ذکر برنامه‌های مختلفی که در نمایشگاه رزمی فرهنگی در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد، تأکید کرد: همه ادارات و نهادها و نیروهای انتظامی و نظامی باید دست به دست هم دهند تا هفته دفاع مقدی، برای مردم اردبیل هفته‌ای همراه با معنویت و احساس غرور و امید باشد.

انتهای پیام
captcha