تجلیل از 14 هزار نفر پیشکسوت دفاع مقدس اردبیل
کد خبر: 4085040
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

تجلیل از 14 هزار نفر پیشکسوت دفاع مقدس اردبیل

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اردبیل گفت: تجلیل از 14 هزار نفر پیشکسوتان دفاع مقدس استان در راستای نکوداشت یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سراسر کشور انجام می‌شود و این مراسم در روز سی‌ام شهریور در سالن ولایت سپاه استان برگزار خواهد شد.

جلسه هماهنگی مراسم دفاع مقدس اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، ۲۱ شهریورماه، در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان اردبیل ضمن گرامیداشت ایام سوگواری ماه صفر و فرارسیدن اربعین حسینی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ معنوی دفاع مقدس را تضمین کننده سلامت و سعادت جامعه دانست و اظهار کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان اردبیل در نظر گرفته شده که می‌توان به فضاسازی محیطی، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح، برپایی نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات والفجر یکم، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه عکس و اسناد دفاع مقدس اشاراه کرد.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اردبیل افزود: تجلیل از 14 هزار نفر پیشکسوتان دفاع مقدس استان در راستای نکوداشت یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سراسر کشور انجام می‌شود و این مراسم در روز سی‌ام شهریور در سالن ولایت سپاه استان برگزار خواهد شد.

سید محمد اعتماد اعجازی، فرماندار اردبیل نیز در ادامه گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است که برای دانش‌آموزان و دانشجویان و برخی اقشار دیگر برنامه‌های مختلفی پیش بینی و اجرا شود.

وی افزود: تقارن روزهای سوگواری ائمه(ع) و اربعین حسینی با هفته دفاع مقدس، یادآور این سنت ارزشمند است که نباید حماسه‌های فرهنگ ساز اسلامی و شیعی به دست فراموشی سپرده شوند.

انتهای پیام
captcha