حمایت از تولید و اشتغال محور اصلی برنامه‌های شهرک‌های صنعتی اردبیل است
کد خبر: 4084148
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵

حمایت از تولید و اشتغال محور اصلی برنامه‌های شهرک‌های صنعتی اردبیل است

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: حمایت از تولید و اشتغال با ارائه خدمات بلاعوض متنوع به سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی در دستور کار قرار گرفته که واحدهای تولیدی می توانند از این بسته‌های حمایتی استفاده کنند.

بهزاد مهدوی معاون شهرک صنعتی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهزاد مهدوی، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، ۱۷ شهریورماه، در بازدید خبرنگاران از کارخانه شیران نگار اردبیل ضمن تشریح آخرین عملکرد این شرکت در حوزه صنایع کوچک، از کسب رتبه برتر کشوری شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل در حوزه حمایت از واحدهای تولیدی خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات و تلاش های انجام شده، این شرکت در سال گذشته در شاخص های ابلاغی حوزه صنایع کوچک جزو استان های موفق و برتر شناسایی و معرفی شد.

مهدوی ادامه داد: به منظور حمایت از تولید و اشتغال، خدمات بلاعوض متنوعی به سرمایه‌گذاران در شهرک های صنعتی ارائه می‌شود که واحدهای تولیدی می توانند از این بسته های حمایتی استفاده کنند.

وی این نوع حمایت ها را شامل؛ برگزاری تورهای صنعتی، حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه های داخلی و خارجی، برگزاری دوره های آموزشی، کمک به رفع موانع تولید و فناوری و دهها حمایت بلاعوض دیگر برشمرد و خاطرنشان کرد: امروزه شهرک های صنعتی به عنوان اصلی ترین ابزار توسعه و اولین محل ورودی سرمایه گذاران به استان محسوب می شوند که در این راستا، این شرکت آماده ارائه خدمات مختلف به واحدهای تولیدی برای افزایش تولید و اشتغال است.

هاشم عروج زاده، مدیرعامل شرکت چاپ و نشر شیران نگار در اردبیل نیز اظهار کرد: چاپ شیران نگار در سال ۷۰ کار خود  با سرمایه ناچیز آغاز و امروز به یکی از برندهای مهم منطقه در صنعت چاپ و بسته بندی بدل شده است که 42 نفر بصورت مستقیم مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به اینکه ۴ سال کارآفرین نمونه ۲۵ سال چاپخانه نمونه و یکبار سرمایه‌گذار نمونه شده‌ام افزود: به لحاظ اینکه برند سازی در افزایش فروش محصولات از اهمیت بسزایی برخوردار است بسته بندی و کیفیت کالا اولین موردی است مشتری را جلب می کند سعی داریم در این حوزه دقت لازم را به خرج دهیم و باید تولید کنندگان نیز باید به این موضوع بیش از پیش بپردازند.

مدیرعامل شرکت چاپ و نشر شیران نگار گفت: با حمایت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی در زمینی به وسعت 2 هکتار شهرک چاپ اردبیل که در خاورمیانه بی‌نظیر خواهد بود با اشتغالزایی 500 نفری احداث خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: نوسانات قیمت کاغذ در صنعت چاپ نیز اثرگذار است ولی بنده بعنوان یک کارآفرین دوره‌های مدیریت بحران را گذرانده تا در این مواقع به مشکل حادی برخورد نکنیم.

انتهای پیام
captcha