ارائه تسهیلات ویژه به سرمایه‌گذاران مستقر در شهرک‌های صنعتی اردبیل
کد خبر: 4083082
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

ارائه تسهیلات ویژه به سرمایه‌گذاران مستقر در شهرک‌های صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: برای تکمیل زیرساخت‌ها و ایجاد بسترهای مناسب به سرمایه‌گذاران مستقر در شهرک‌های صنعتی اردبیل تسهیلات ویژه ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، ۱۳شهریورماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: تکمیل زیرساخت‌ها و ایجاد بسترهای مناسب برای سرمایه‌گذاران، از جمله برنامه‌های راهبردی و بنیادین است که بدین منظور تسهیلات ویژه‌ای برای حمایت از حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: برای ارائه خدمات مطلوب به سرمایه‌گذاران، پروژه‌های عمرانی مختلفی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اجرایی و عملیاتی شده است که با توجه به حجم سرمایه‌گذاری‌های انجام شده، شهرک‌های صنعتی بهترین مکان ممکن برای حضور آنها است.

اهلی از آمادگی این شرکت برای حمایت از سرمایه‌‌گذاران و اعطای مشوقات ویژه برای آنان خبر داد و افزود: واگذاری زمین به صورت نقد و اقساط طولانی مدت، بخشودگی پیش از موعد بهره‌برداری زمین و ارائه بسته‌های حمایتی از جمله مواردی است که برای تسهیل ورود سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: در طرح بخشودگی پیش از موعد، واحدهای تولیدی که در زمان تعیین شده نسبت به تکمیل و بهره برداری از طرح تولیدی خود اقدام کنند، بخشی از اقساط باقیمانده آنان با توجه به منطقه برخوردار و غیربرخوردار، مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مشکلات، تنگناها و کمبودهای بخش صنعت با همراهی دستگاه های اجرایی محقق خواهد شد، خاطر نشان کرد: بر اساس قانون، دستگاه‌های خدمت رسان از قبیل؛ شرکت‌های آب، برق، گاز و مخابرات ملزم به ایجاد زیرساخت ها تا درب ورودی واحدهای تولیدی هستند که برای تسریع در ایجاد این زیرساخت‌ها، نیازمند همراهی آنان هستیم.

انتهای پیام
captcha