6370 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های مهم اردبیل پرداخت شد
کد خبر: 4082795
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

6370 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های مهم اردبیل پرداخت شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: 6370 میلیارد ریال از محل ارائه تسهیلات تبصره 18 در استان اردبیل با پیگیری‌های به عمل آمده توسط دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها پرداخت شده است.

یاسر عبداللهی عابد معاون استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، یاسر عبداللهی‌عابد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، ۱۲ شهریورماه، در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده توسط دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها 6370 میلیارد ریال از محل ارائه تسهیلات تبصره 18 در استان اردبیل پرداخت شده و انتظار می‌رود پیگیری‌های لازم در راستای جذب حداکثری تسهیلات تا پایان سال ادامه داشته باشد تا بتوانیم خواسته‌های متقاضیان را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: این تسهیلات به 942 طرح گردشگری، صنعتی کشاورزی، ورزشی، فرهنگی و دانش‌بنیان در استان اردبیل پرداخت شده و امری لازم و ضروری است تا دستگاه‌ها و بانک‌ها با تمام توان و تلاش اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند و با سرمایه‌گذاری‌های به عمل آمده نسبت به جذب حداکثری تسهیلات گام بردارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل در حوزه سرمایه‌گذاری نیازمند همه‌جانبه تسهیلات است و در این زمینه امری لازم و ضروری است تا نسبت به جذب حداکثری تسهیلات اقدام شود و بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و مشکلات و موانع موجود را در این زمینه برطرف کنیم.

عبداللهی‌عابد ادامه داد: درصدد هستیم برنامه‌ریزی‌های اساسی برای تحقق اهداف مورد نظر با جذب تسهیلات داشته باشیم و با حل مشکلات موجود به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و باید تمام توان خود را برای جذب تسهیلات به کارگیریم و توسعه اقتصادی را رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: اقدامات لازم برای تحقق‌بخشی به اهداف مورد نظر جزو اولویت‌های مهم و ضروری است و باید از ظرفیت‌های موجود در استان اردبیل به نحو احسن مورد استفاده قرار بگیرد و بتوانیم مشکل اقتصاد و بیکاری را در استان با اتخاذ تصمیمات اساسی و ارائه راهکارهای مناسب برطرف کنیم.

انتهای پیام
captcha