بهره‌مندی از ظرفیت موزه دفاع مقدس اردبیل در نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی
کد خبر: 4081894
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

بهره‌مندی از ظرفیت موزه دفاع مقدس اردبیل در نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: موزه دفاع مقدس استان اردبیل دارای بخش‌های مختلف و متنوع بوده و از لحاظ فرهنگی دارای ظرفیت بالایی است که می‌‎تواند در نشر ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در استان نقش مهم و موثری را ایفا کند.

بازدید مسئولان اردبیلی از موزه دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدعلی تدین، فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) استان اردبیل، هشتم شهریورماه، در بازدید از  بخش‌های مختلف مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل اظهار کرد: موزه دفاع مقدس استان اردبیل دارای بخش‌های مختلف و متنوع است و از لحاظ فرهنگی دارای ظرفیت بالایی است که می‌‎تواند در نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان نقش مهم و موثری را ایفا کند.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌های مبتکرانه فرهنگی رزمی سپاه استان در هفته دفاع مقدس در این مرکز فرهنگی می‌تواند اثرگذار و دارای نتایج مثبتی باشد.

در ادامه علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل نیز ضمن اعلام آمادگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برای میزبانی برنامه‌های فرهنگی و هنری دفاع مقدس نهادهای مختلف در موزه دفاع مقدس استان، این مکان فرهنگی را متعلق به همه مردم استان اردبیل برشمرد.

انتهای پیام
captcha