اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی نیر به مناطق عملیاتی
کد خبر: 4081637
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی نیر به مناطق عملیاتی

مدیر آموزش و پرورش و مسئول کمیته اجرایی فرهنگیان شهرستان نیر از اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی نیر به مناطق عملیاتی خبر داد.

کاروان راهیان نوربه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی نیکنام، مدیر آموزش و پرورش و مسئول کمیته اجرایی فرهنگیان و دانش‌آموزان یادواره شهدای شهرستان نیر، هفتم شهریورماه در مراسم بدرقه اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی در نیر گفت: هدف از اجرای راهیان نور آشناسازی دانش آموزان و نسل جدید با شهدای عزیز است، شهدایی که به خاطر اهداف مقدس جان خویش را برای دین و کشور فدا کردند، همانهایی که پیرو امام حسین(ع) و مکتب عاشورا و امام بودند.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان نیر پیوند نسل دوم، سوم، چهارم انقلاب با نسل اول را از جمله مهمترین آثار و برکات راهیان نور دانست و بیان کرد: در طول سفر برنامه‌های فرهنگی لازم در این خصوص اجرا خواهد شد.

همچنین شهرام محمدی، فرماندار شهرستان نیر یکی از اهداف راهیان نور را معرفی الگوها و اسطوره‌های ارزشی دفاع مقدس برای نسل حاضر عنوان نمود و اظهار کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری باید یاد شهدا زنده نگه داشته شود که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی از مسئولان فرهنگی شهرستان خواست بیانیه گام دوم انقلاب به دانش‌آموزان تبیین شود و باید همه ما برنامه‌هایمان در این راستا باشد.

فرماندار شهرستان نیر بیان کرد: هر دانش‌آموزی که خلاصه کتاب معروف «خاطرات سیده زهرا حسینی» که مربوط به دفاع مقدس است را انجام دهد مورد تشویق قرار خواهد گرفت.

وی در پایان اظهار کرد: این کاروان به صورت مشترک با ۴۰ زائر از مناطق نیر و سرعین است که مدیریت شهرستان نیر هم به همراه مسئولین سپاه شهرستان و مربیان این کاروان را همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha