رسوایی مجدد عاملان فتنه از برکات خون مطهر شهید همدانی است
کد خبر: 4078283
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

رسوایی مجدد عاملان فتنه از برکات خون مطهر شهید همدانی است

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: سردار شهید حاج حسین همدانی به یقین «حبیب سپاه اسلام» و از افتخارات تاریخ این مرز و بوم است و خداوند رسوایی مجدد عاملان فتنه را از برکات خون مطهر این شهید و حیات طیبه بعد از شهادتش قرار داده است.

علی واحد مدیرکل حفظ آثار استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی واحد، مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، ۲۴ مردادماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری ولی‌فقیه زمان ادامه نهضت عاشورا و قیام امام حسین(ع) بود و این نهضت مورد توجه خاص خداوند متعال است.

واحد افزود: از قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ تا به حال خطرات و بحران‌های به‌ظاهر بزرگی انقلاب اسلامی را تهدید کرده است که در تمامی آن‌ها به مدد الهی و رهبری ولایت مطلقه فقیه و با هوشیاری و بصیرت و البته ایثار و از خودگذشتگی مردم با بصیرت این سرزمین، توانسته است به سلامت عبور کرده و به راه با اقتدار خود ادامه دهد.

وی تأکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره با ریزش‌ها و رویش‌هایی همراه بوده که فتنه سال ۱۳۸۸ یکی از آن میدان‌هایی بود که نااهلان و نامحرمان رسوا شده و از قطار انقلاب اسلامی پیاده شدند.

واحد اظهار کرد: وقتی یزیدیان زمان حرمت عاشورای حسینی را شکستند، چهره زشت فتنه‌گران به‌عنوان شمر‌های زمان معرفی و در تاریخ ثبت شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل عنوان کرد: بعد از گذشت سال‌ها از جریان فتنه سال ۱۳۸۸ و در حالی که نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ولایت‌مدار ایران هنوز از تبعات مختلف آن رنج می‌برند و کشور از پی آمد‌های فتنه سال ۱۳۸۸ متضرر است، یکی از اربابان فتنه نسبت به شهدا و به ویژه شهید سردار حاج «حسین همدانی» اهانت می‌کند و با این عمل زشت، سعی در احیای سیاسی خود دارد؛ ولی این اقدام، او را رسواتر کرد.

وی با محکومیت اهانت به ساحت شهید همدانی توسط یکی از سران فتنه، تأکید کرد: سردار شهید حاج حسین همدانی به یقین «حبیب سپاه اسلام» و از افتخارات تاریخ این مرز و بوم است و خداوند رسوایی مجدد عاملان فتنه را از برکات خون مطهر این شهید و حیات طیبه بعد از شهادتش قرار داده است.

انتهای پیام
captcha