ایران اسلامی به یکی از مستقل‌ترین کشورهای دنیا تبدیل شده است
کد خبر: 4076552
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

ایران اسلامی به یکی از مستقل‌ترین کشورهای دنیا تبدیل شده است

معاون هماهنگ کننده ارتش کشور گفت: در حال حاضر ایران اسلامی به یکی از مستقل‌ترین کشورهای دنیا تبدیل شده و با تکیه بر جوانان برومند و عزتمند راه پیشرفت و توسعه را طی می‌کند.

سیاری معاون هماهنگ کننده ارتشبه گزارش ایکنا از اردبیل، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش کشور، ۱۵ مردادماه، در بازدید از توانمندی شرکت دانش‌بنیان دامون در اردبیل اظهار کرد: پایداری و تحکیم استقلال این کشور نیازمند حضور جوانان نخبه‌ای است که با تلاشهای ارزشمند خود در راستای رفع نیازمندیهای این مرز و بوم و تولیدات داخلی صادقانه تلاش می‌کنند.

دریادار سیاری با بیان اینکه امروز در این خط تولید شاهد تولید دستگاهی در عرصه سلامت هستیم گفت: این توانمندی نشان از قطع وابستگی کشور به کشورهای بیگانه و رفع نیازمندیهای کشور توسط جوانان نخبه‌ای است که خوشبختانه تعداد این عزیزان در کشور بالاست و این نمونه بارز این جوانان در شهر اردبیل است.

معاون هماهنگ کننده ارتش کشور ادامه داد: توانمندی علمی جوانان این مرز و بوم کشورهای دنیا را بهت زده کرده است و جمهوری اسلامی ایران نه تنها در منطقه بلکه در کل دنیا به بعد پیشرفت‌های علمی و تکنولوژی‌های جدید تبدیل شده است.

امیر سیاری ادامه داد: ایران اسلامی به یکی از مستقل‌ترین کشورهای دنیا تبدیل شده و با تکیه بر جوانان برومند و عزتمند راه پیشرفت و توسعه را طی می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ضرورت استقبال از ایده‌های خلاقانه جوانان برای رسیدن به مسیر خودکفایی کشورر سبب شده تا دشمنان انقلاب اسلامی تحریم علیه ملت ایران را تشدید کنند و در نهایت جز خواری و ذلت نتیجه‌ای به دست نیاروند و با توجه به پیشرفت‌های ما در عرصه نظامی توانمندی‌ها جهانی شده است.

دریادار سیاری در ادامه اظهار کرد: شهدا به عنوان گنجینه‌های ارزشمند نظام اسلامی هستند و این ملت با پیروی از فرهنگ عاشورایی کارآمدی ارزشمند خود را به چهره دشمنان کشیده است و با تکیه بر فرهنگ عاشورایی و نهضت سیدالشهدا توانسته صلابت و قدرت خود را در برابر دسیسه‌های دشمنان نشان دهد.

وی بیان کرد: ملت ایران همواره در برابر دسیسه‌ها و تبلیغات کور دشمنان قرار می‌گیرد اما مقاومت ملت ایران با تاسی به فرهنگ عاشورایی نشان می‌دهد که تسلیم شدن در برابر ذلت دشمنان نتیجه‌ای ندارد.

امیر سیاری اظهار کرد: کشور ایران اسلامی به استقلال کامل و آزادی واقعی و پیشرفت همه‌جانبه رسیده و با تکیه بر منابع داخلی سعی می‌کند تا مرزهای علمی و شایستگی‌های فناوری را طی کند.

انتهای پیام
captcha