فریضه امر به معروف نهی از منکر از موضوعات جدی بیانات رهبری است
کد خبر: 4075883
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

فریضه امر به معروف نهی از منکر از موضوعات جدی بیانات رهبری است

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر از تاکیدات موکد در دین مبین اسلام و از موضوعات جدّی در بیانات مقام معظم رهبری است.

حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، ۱۳ مردادماه، در همایش گرامیداشت دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر، به تشریح اهمیّت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پرداخت و اظهار کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر از تاکیدات موکد در دین مبین اسلام و از موضوعات جدّی در بیانات مقام معظم رهبری است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه یکی از اعضای اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر دادگستری استان است گفت: یکی از مطالبه‌های جدّی مردم برآورده شدن انتظارات در خصوص اصلاح جامعه مطابق با شریعت اسلامی است که متاسفانه در این خصوص اهمال کاری شده است و باید سریعاً این کم کاری‌ها جبران شود.

کثیرلو  با بیان اینکه دادگستری استان در راستای اجرای قانون اقدامات بسیار خوبی داشته است گفت: یکی از اقدامات انجام گرفته در دادگستری استان تشکیل شعب ویژه رسیدگی مربوط به پرونده های امر به معروف و نهی از منکر به منظور رسیدگی خارج از نوبت و فوق العاده به این پرونده‌هاست.

وی افزود: همچنین دفتر حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در دادگستری استان فعّال بوده و مطابق با قانون به امورات مرتبط با این موضوع می‌پردازد.

کثیرلو اظهار کرد: سالم‌ترین و پرکارترین نیروها در دادگستری استان است که شبانه‌روزی و جهادگونه در راستای گسترش عدالت و امنیّت در جامعه تلاش می‌کنند که جا دارد از زحمات متعهدانه و خالصانه قضات و کارمندان تشکیلات قضایی استان قدردانی نمایم.

انتهای پیام
captcha