برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی مربیان قرآن در اردبیل
کد خبر: 4074451
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی مربیان قرآن در اردبیل

اولین کارگاه آموزشی توانمندسازی مربیان قرآن کریم در استان اردبیل برگزار می‌شود.

موسسات قرآنیبه گزارش ایکنا از اردبیل، اولین کارگاه آموزشی توانمندسازی مربیان قرآن کریم به همت و همکاری معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و موسسه قرآنی نور مبین با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان اردبیل برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این دوره توانمند‌سازی و ارتقای سطح مربیان قرآن، افزایش اطلاعات مربیان موسسات و خانه‌های قرآنی با موضوع نظام آموزشی و اداری، رسانه و فضای مجازی، مقررات مالیاتی و بیمه، برنامه و طرح نویسی است که در ابتدای این دوره، پس از سطح‌سنجی از مربیان، میزان توانایی تدریس و صحت قرائت آنان ارزیابی و آموزش مباحث مورد نظر طبق نیاز آنان در راستای توانمندسازی و رفع اشکالات موجود ارائه می‌شود.

باتوجه به شرایط کرونا و عدم تشکیل کلاس‌های حضوری در موسسات و مراکز قرآنی متاسفانه سطح مطالعه و تمرین مربیان هم اندکی کاهش پیدا کرده و نوعی رکود در این زمینه اتفاق افتاده که طبق درخواست مربیان، این کارگاه به صورت مستمر برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت اعلام حضور در این دوره تا ۱۵ مردادماه سال‌جاری جهت ثبت‌نام با شماره‌های ٠۴۵۳۳۲۳۷۵۴۱ یا ٠۴۵۳۳۳۶۸٠۴۱ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام
captcha