برگزاری جشنواره فجر تا فجر با محوریت نماز در اردبیل
کد خبر: 4074006
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

برگزاری جشنواره فجر تا فجر با محوریت نماز در اردبیل

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل از برگزاری جشنواره فجر تا فجر با محوریت نماز در دو مرحله استانی و ملی خبر داد و گفت: محور اصلی فعالیت ما در ستاد اقامه نماز، تشکیل شورای اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها است.

جشنواره فجر تا فجر با محوریت نمازبه گزارش ایکنا از اردبیل، اله شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، پنجم مردادماه، در دیدار با سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: محور اصلی فعالیت ما در ستاد اقامه نماز، تشکیل شورای اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه رئیس دانشگاه به عنوان رئیس شورا و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به عنوان دبیر این شورا انتخاب می‌شوند، افزود: فعالیت های انجام شده دانشگاه در حوزه نماز باید در سامانه سجاده ثبت شود و این سامانه بهترین سنجه برای ارزیابی عملکرد دانشگاه در حوزه نماز خواهد بود.

عبدی با بیان اینکه دانشگاه برای ما محور و اصل مهم از لحاظ تعلیم، تربیت و معرفت‌شناسی است، تاکید کرد: اگر شوراهای اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی فعالیت محوری داشته باشند و ماموریت ها اجرا و در سامانه ثبت کنند، موفق عمل کرده‌اند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل با اشاره به برگزاری جشنواره فجر تا فجر با محوریت نماز در دو مرحله استانی و ملی گفت: در این جشنواره دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان کمیته علمی انتخاب شده و وظیفه داوری آثار را بر عهده خواهد داشت و انتظار می‌رود اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص در سطح دانشگاه انجام شود.

انتهای پیام
captcha