آغاز پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت خانواده طلاب در اردبیل
کد خبر: 4073319
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲

آغاز پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت خانواده طلاب در اردبیل

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) خانواده طلاب با همکاری اداره امور قرآنی با حوزه‌های علمیه آغاز شد.

قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم جعفرزاده،‌ مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، سوم مردادماه، در نشست ستاد پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) خانواده طلاب از همکاری اداره امور قرآنی با حوزه‌های علمیه خبر داد و اظهار کرد: حمایت فکری، علمی و معنوی از طلاب و روحانیون از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه است.

وی افزود: جشنواره قرآن و عترت(ع) با هدف ارتقای سطح آگاهی و به روز رسانی دانش و معلومات خانواده طلاب همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل اجرا می‌شود که در این زمینه اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان همکاری مستمری با حوزه علمیه مرکز استان و شهرستان‌های تابعه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به موفقیت امور قرآنی تبلیغات اسلامی در اجرای طرح‌های آموزشی و ترویجی اشاره کرد و گفت: برنامه‌های اداره امور قرآنی در مجموع به سه حوزه سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فعالیت‌های قرآنی، حوزه حمایت و پشتیبانی و اجرای فعالیت‌های تبلیغی ترویجی و حوزه نظارت بر فعالیت‌های قرآن و عترت حوزه‌های علمیه استانی تقسیم می‌شود که در سال‌های گذشته در جذب و آموزش مخاطبین توانسته موفق عمل کند.

جعفرزاده از آمادگی این اداره کل برای همکاری مستمر در اجرای جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت خانواده طلاب خبر داد و گفت: داوران قرآن اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل از داوران ملی و بین‌المللی هستند و این اداره در اعزام داور به مسابقات اجرایی در جشنواره و نیز اطلاع رسانی و دعوت از شرکت کنندگان اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام
captcha