ویژه برنامه‌های جشن‌های عید غدیر خم در اردبیل اعلام شد
کد خبر: 4069573
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱

ویژه برنامه‌های جشن‌های عید غدیر خم در اردبیل اعلام شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از اجرای ویژه برنامه‌های جشن عید غدیر خم همزمان با دهه امامت و ولایت در کانون‌های مساجد استان اردبیل خبر داد.

عید غدیر خمبه گزارش ایکنا از اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، ۱۸ تیرماه در دیدار با فعالان کانون‌های مساجد اردبیل، برنامه‌های جشن عید غدیرخم در اردبیل را اعلام کرد و گفت: ویژه برنامه‌های جشن‌های عید غدیر خم همزمان با دهه امامت و ولایت در کانون‌های مساجد استان اردبیل اجرا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برای اجرای باشکوه برنامه‌های غدیر خم فضاسازی و آذین‌بندی محلات و مساجد جزو اولویت‌های مهم است و گروه‌های سرود نیز به اجرای خیابانی با موضوع امامت و ولایت خواهند پرداخت.

این مقام مسئول ادامه داد: برپایی جشن‌ها و ویژه برنامه‌های عید سعید غدیر خم در مساجد و خطبه‌خوانی غدیر توسط ائمه جماعات در مساجد از دیگر برنامه‌ها است.

آمون خاطر نشان کرد: برپایی مسابقه کتابخوانی با موضوع غدیر خم و ولایت و برگزاری محافل نهج‌البلاغه‌خوانی و تولید و انتشار بسته‌های هنری و رسانه‌ای در فضای مجازی از جمله برنامه‌ها است.

وی اذعان کرد: دیدار با سادات و خانواده معظم شهدا، توزیع بسته‌های فرهنگی و معیشتی در بین نیازمندان، برپایی ایستگاه‌های نقاشی، اکران فیلم و اجرای نمایش در مساجد و برگزاری محفل شب شعر غدیر نیز اجرا خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اضافه کرد: برگزاری مسابقه‌های مختلف ورزشی با حضور اعضای کانون‌های مساجد به مناسبت دهه ولایت و امامت نیز در دستور کار است.

انتهای پیام
captcha