سپاه پاسداران به دنبال بصیرت‌افزایی باشد
کد خبر: 4068519
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
حجت‌الاسلام طیبی‌فر:

سپاه پاسداران به دنبال بصیرت‌افزایی باشد

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن به دنبال مزدورپروری است که سپاه پاسداران در این زمینه باید با آگاهی و بصیرت‌افزایی نسبت به خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اقدام کند.

حسین طیبی فر مسئول نماینده ولی فقیه در سپاهبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ۱۲ تیرماه در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی است و هر کجا انقلاب اسلامی مورد حمله قرار داده شود سپاه پاسداران موظف است در دفاع از انقلاب اسلامی نسبت به بصیرت‌افزایی و آگاهی در جامعه ورود پیدا کند.

وی افزود: جامعه‌ای که دانا به مسائل روز باشد و توطئه‌ها‌ را بشناسد و نقشه‌های استکبار برای او روشن شود‌ زیر بار حرف دشمن نمی‌رود و در غیر این صورت تحت تأثیر هجمه‌های روانی ‌قرار خواهد گرفت. برخی نسبت به توطئه‌های دشمن جاهلند و نمی‌دانند دشمن چه طراحی برای نابودی نظام انقلاب اسلامی دارند.

طیبی‌فر اظهار کرد: سپاه پاسداران باید به دنبال بصیرت‌افزایی باشد که با 10 هزار هادی سیاسی و عقیدتی و توده مردم این اقدامات را انجام می‌دهد تا افراد جهالت نداشته باشند، چراکه در تاریخ تجربه کردیم هر کجا مردم نسبت به موضوعات دشمن جهل داشتند تحت تأثیر قرار گرفتند، اما اگر آگاهی داشته باشند تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن به دنبال مزدورپروری است تا از جهالت استفاده کرده و بازار شایعات را رونق و دروغ‌پروری را توسعه دهد که سپاه پاسداران در این زمینه باید با آگاهی و بصیرت‌افزایی نسبت به خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اقدام کند.

انتهای پیام
captcha