استاندار اردبیل با خانواده شهید «محسن ایران‌نژاد» دیدار کرد
کد خبر: 4067951
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

استاندار اردبیل با خانواده شهید «محسن ایران‌نژاد» دیدار کرد

استاندار اردبیل در دیدار با خانواده شهید «محسن ایران‌نژاد» گفت: وصایای شهدا گنجینه‌هایی از اخلاق، مذهب و مدیریت هستند و اگر مفاد این وصایا در جامعه امروز به کار بسته شود، بدون تردید بن‌بستی در مقابل مردم شهیدپرور وجود نخواهد داشت.

دیدار استاندار اردبیل با خانواده شهید محسن ایران‌نژادبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، ۱۱ تیرماه، در دیدار با خانواده شهید محسن ایران‌نژاد در اردبیل اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا امیدآفرین است، زیرا شهدا با اراده پولادین خود و ایمان به خدا، غیرممکن‌ها را ممکن کردند.

استاندار اردبیل ضمن قدردانی از صبر و پایداری خانواده شهید محسن ایران‌نژاد، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران را امیدآفرین دانست و گفت: در دوره‌ای که دشمنان نظام با تبلیغات شبانه‌روزی در پی تزریق ناامیدی در میان اقشار مردم بودند، شهدای معظم وارد میدان شدند و با اراده پولادین و ایمان به خدا مرزهای ناامیدی را پشت سر گذاشته و امید به آینده را در جامعه زنده کردند.

عاملی ادامه داد: امروز نیز جنگ در شکل جدید خود و عمدتا به‌صورت هجمه رسانه‌ای ادامه دارد و دشمن برای ایجاد ناامیدی به آینده، لحظه‌ای از پای نمی‌نشیند و تنها راهکار مبارزه با دشمن، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و عمل به وصایای شهدای معظم است.

وی بیان کرد: وصایای شهدا گنجینه‌هایی از اخلاق، مذهب و مدیریت هستند و اگر مفاد این وصایا در جامعه امروز به کار بسته شود، بدون تردید بن‌بستی در مقابل مردم شهیدپرور وجود نخواهد داشت و به‌زودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اهداف و آرمان‌های خود دست خواهد یافت.

استاندار اردبیل افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان وظیفه شرعی و ملی تمامی مردم و مسئولان است و مدیران ادارات باید وظیفه خود را به‌جا آورده و دیدار با این قشر معزز را در صدر برنامه‌ها قرار دهند.

داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران را از مهمترین راهکارهای قدردانی از ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان دانست و گفت: اهمیت دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران تا جایی است که «طرح سپاس» در صدر برنامه عملیاتی بنیاد قرار گرفته و مسئولان بنیاد با نهایت افتخار، تمام تلاش خود را جهت اجرای این برنامه معنوی و امیدآفرین به کار بسته‌اند.

انتهای پیام
captcha