لزوم استفاده از ظرفیت هنرمندان اردبیل در جشنواره فجر تا فجر
کد خبر: 4067538
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

لزوم استفاده از ظرفیت هنرمندان اردبیل در جشنواره فجر تا فجر

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت هنرمندان توانمند اردبیل در جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز «فجر تا فجر» شد.

 جشنواره فجر تا فجربه گزارش ایکنا از اردبیل، اله شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، هشتم تیرماه، در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به تجربه خوب برگزاری هنرواره های استانی در سالهای گذشته، استفاده از ظرفیت بالای هنرمندان استان اردبیل را مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به دستورالعمل جشنواره سراسری فجر تا فجر خواستار تشکیل جلسات کمیته فرهنگی به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گردید و ابراز امیدواری کرد: با همکاری و مشارکت نهادهای فرهنگی استان شاهد اجرای موفق جشنواره در سطح  استان و کشور باشیم.

در ادامه عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، تبلیغ و ترویج امور فرهنگی در جامعه را از وظایف اصلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و افزود: نماز به عنوان یک امر واجب دینی در رأس امور فرهنگی است و زنده نگه داشتن نماز در جامعه وظیفه هر مسلمانی است.

بحرالعلومی در ادامه از آمادگی کامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همکاری با ستاد خبر داد و گفت: با استفاده از ظرفیت هنرمندان توانمند اردبیلی شاهد برگزاری یک جشنواره موفق خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha