تولید محتوای ارزشی در فضای مجازی به نسل‌های امروز و آینده انتقال داده شود
کد خبر: 4067195
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

تولید محتوای ارزشی در فضای مجازی به نسل‌های امروز و آینده انتقال داده شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ضمن اشاره به تولید آثار فاخر و ارزشمند با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: باید تولید محتوای ارزشی در فضای مجازی به نسل‌های امروز و آینده انتقال داده شود.

جهانبخش عطایی معاون سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، جهانبخش عطایی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، هفتم تیرماه در دیدار با مسئولان استان اردبیل اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضائیه فرصتی برای آشنایی نسل جدید با رشادت شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آن‌هاست و مهم‌ترین هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی بیان کرد: نباید یاد و خاطره شهدای والامقام کمرنگ شود چرا که در حال حاضر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی به ویژه جوانان و نوجوانان بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است و در این زمینه اهمیت فضای مجازی و تاثیر آن بر جوانان و نوجوانان بر کسی پوشیده نیست و با توجه به شکافی که فضای مجازی در بین نسل جوان و نوجوانان ایجاد کرده نیازمند فرهنگ‌سازی‌های لازم و اساسی هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: امنیت کنونی کشورمان زبانزد عام و خاص است و هیچ کشوری نمی‌تواند به خاک ایران تجاوز کند چرا که امنیت بزرگ‌ترین سرمایه مملکت است و همه ما امنیت خود را مدیون شهدای والامقام و خون پاک آن‌ها هستیم که این موضوع باید در جامعه به یک اصل نهادینه و فراگیر تبدیل شود.

عطایی ضمن اشاره به تولید آثار فاخر و ارزشمند با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد و گفت: باید تولید محتوای ارزشی در فضای مجازی به نسل‌های امروز و آینده انتقال داده شود.

وی تصریح کرد: کنگره شهدا به عنوان محور اصلی برای فرهنگ‌سازی و ترویج آثار ماندگار در جامعه بیش از هر مورد دیگری حائز اهمیت است و در این زمینه درصدد هستیم با تضعیف کردن نقشه‌های شوم دشمنان که به دنبال تزریق ناامیدی به کشور هستند محتوای فاخر همراه با اطلاع‌رسانی مناسب در استان داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha