عقد تفاهم‌نامه همکاری سازمان فرهنگی شهرداری و بنیاد نهج‌البلاغه اردبیل
کد خبر: 4064440
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

عقد تفاهم‌نامه همکاری سازمان فرهنگی شهرداری و بنیاد نهج‌البلاغه اردبیل

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل، از عقد تفاهم‌نامه همکاری بین این سازمان و بنیاد نهج‌البلاغه استان خبر داد.

عقدتفاهم نامه همکاری سازمان فرهنگی شهرداری و بنیاد نهج البلاغه اردبیلاباصلت ابراهیمی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل اظهار کرد: در راستای توجه به ضرورت تعامل، هم افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت متقابل دو نهاد اثرگذار فرهنگی در اردبیل، تفاهم نامه همکاری بین این سازمان و بنیاد نهج البلاغه اردبیل منعقد شد.

وی با بیان اینکه هدف از انعقاد این تفاهم نامه همکاری، اعتلای ارزشهای دینی و تحقق بخشی اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ بیان کرد: بهره‌مندی و گسترش فرهنگ غنی نهج‌البلاغه وظیفه نهادهای فرهنگی است که این سازمان نیز نقش خود را در این راستا ایفا خواهد کرد.

ابراهیمی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی و معرفتی بامحوریت نهج‌البلاغه در قالب کلاس‌های آموزشی، محافل انس و دوره‌های تربیت مربی از جمله مفاد این تفاهم است که امروز بین این دو نهاد منعقد شد.

رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با بیان اینکه تقویت فرهنگ مشارکت و همکاری در زمینه های آموزشی و فرهنگی و ارتقا سطح معرفتی عموم شهروندان بر اساس مفاهیم بلند نهج البلاغه از جمله اهداف شاخص این تفاهم است؛ افزود: همکاری این دونهاد فرهنگی قطعا باعث ترویج فرهنگ معارف علوی در بین شهروندان خواهد شد.

وی تاکید کرد: این دونهاد با بهره مندی از ظرفیت و امکانات همدیگر و تعامل بیشتر با یکدیگر میتوانند زمینه ساز بخشی از توسعه فرهنگی شهر باشندکه پیش از این نیز این سازمان بیش از ۱۰ نوع تفاهم نامه همکاری با دیگر نهادهای فرهنگی و اجتماعی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقا سلامت اجتماعی شهروندان منعقد کرده است.

انتهای پیام
captcha