کشف ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای اردبیل
کد خبر: 4061612
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴

کشف ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای اردبیل

فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: پارسال در مجموع ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای این استان کشف و ضبط شده است.

مواد مخدربه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار سیدشاهین اسمعیلی، فرمانده مرزبانی استان اردبیل، ۱۲ خردادماه، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل اظهار کرد: مرزبانان غیور از ترانزیت محموله‌های افیونی در مرزهای استان جلوگیری کرده و اجازه ورود و خروج این بلای خانمانسوز را به سوداگران مرگ نمی‌دهند.

وی فعال شدن کمیته انتظامی مبارزه با مواد مخدر با مشارکت نیروی انتظامی، مرزبانی و دستگاه قضایی را ضروری دانست و اظهار کرد: تلاش می‌شود تا با برنامه‌ریزی لازم مصرف مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی ناشی از مصرف آن در جامعه کاهش یابد.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: پارسال در مجموع ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای این استان کشف و ضبط شده است.

اسمعیلی، با اشاره به وجود نقاط مرزی با ویژگی‌ها و برجستگی‌های خاص در هر شهرستان استان، بیان کرد: کمیته فرهنگی و اجتماعی مبارزه با مواد مخدر نیز باید برای این مناطق مرزی و محروم برنامه‌های آگاه‌سازی و پیشگیرانه را مد نظر قرار دهد.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل اضافه کرد: با نصب دستگاه اکس. ری در پایانه مرزی بیله‌سوار می‌توان از حمل و ترانزیت انواع مخدر به داخل و خارج کشور جلوگیری کرد.

اسمعیلی ادامه داد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند با حربه اعتیاد و شایعه‌پراکنی در این زمینه به حیثیت جمهوری اسلامی ایران لطمه وارد کرده و در اعتماد ساکنان مناطق مرزی به نظام اسلامی خدشه وارد کنند.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل با قدردانی از همکاری مردم در شناسایی قاچاقچیان، تهیه و توزیع‌کنندگان موادمخدر و معرفی آنها به نیروی انتظامی گفت: از مردم استان انتظار می‌رود هرگونه موارد مشکوک به خرید یا فروش موادمخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

وی از آمادگی بالای مرزبانان برای دفاع از خاک کشور و مردم خبر داد و گفت: با تلاش مرزبانان غیور امنیت کامل در مرزهای این استان برقرار است.

انتهای پیام
captcha