دانشگاه محقق اردبیلی در جشنواره بین‌المللی حرکت جزو مقام برتر شد
کد خبر: 4059807
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

دانشگاه محقق اردبیلی در جشنواره بین‌المللی حرکت جزو مقام برتر شد

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاه محقق اردبیلی در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت برای سومین سال پیاپی جزو دانشگاه‌های برتر شد.

دانشگاه محقق اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، عباس فنی‌اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، چهارم خردادماه در اردبیل اظهار کرد: دانشگاه محقق اردبیلی در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت برای سومین سال پیاپی جزو دانشگاه‌های برتر شد و این دانشگاه در بین ‌دانشگاه‌های سراسر کشور مقام سوم و انجمن‌های علمی دانشگاه محقق اردبیلی نیز در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت پنج مقام برتر کسب کردند.

فنی‌اصل، با بیان اینکه در این جشنواره دانشجویان این دانشگاه در حوزه انجمن‌های علمی با ارسال 46 اثر نقش‌آفرینی کردند، گفت: رتبه اول بخش انجمن‌های برتر علوم انسانی به انجمن علمی دانشجویی جغرافیای دانشگاه محقق اردبیلی رسید.

وی افزود: رتبه دوم بخش کتاب فنی و مهندسی نیز به انجمن علمی دانشجویی مهندسی برق دانشگاه محقق اردبیلی برای کتاب شبکه‌های هوشمند، فرصت‌ها، تحولات و روندها رسید.

فنی اصل ادامه داد: سه رتبه شایسته تقدیر هم در بخش کارآفرینی علوم انسانی به انجمن علمی دانشجویی مدیریت بازرگانی برای اثر دمنوش‌های لیوانی اوپلا، در بخش اختراع دامپزشکی و کشاورزی به انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع چوب و فرآورده‌های سلولزی برای دستگاه خورشیدی تولید آب سرد و گرم از رطوبت هوا و در بخش ویژه به انجمن علمی دانشجویی روانشناسی برای برگزاری اولین همایش ملی علمی دانشجویی روانشناسی با هدف کاهش اثرات روانی کرونا رسید.

وی گفت: دانشگاه محقق اردبیلی برای سومین سال پیاپی به عنوان دانشگاه برتر کشوری انتخاب شده و از نظر تعداد مقام‌های کسب شده نیز پس از دانشگاه‌ تهران (10 مقام)، تبریز (10 مقام) ، شیراز (9 مقام) ، فردوسی مشهد (7 مقام) و علم و صنعت (7 مقام) با کسب 6 مقام در رتبه ششم دانشگاه‌های کشور قرار گرفت.

گفتنی است؛ دانشگاه محقق اردبیلی در سال 1357 با نام آموزشکده کشاورزی و با پذیرش 38 دانشجو در رشته کشاورزی عمومی فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و در حال حاضر در 201 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حدود 11 هزار دانشجو دارد که در 11 دانشکده مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام
captcha