وجود هلال احمری‌ها مایه امید و سرزندگی در مردم می‌شود
کد خبر: 4059536
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

وجود هلال احمری‌ها مایه امید و سرزندگی در مردم می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: وجود هلال احمری‌ها مایه امید و سرزندگی در مردم می‌شود و کاملا محرز است که اعضای جمعیت هلال احمر افراد بی‌تفاوتی نیستند بلکه نسبت به مسائل و حوادث واکنش نشان می‌دهند.

هلال احمربه گزارش ایکنا از اردبیل، رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل، سوم خردادماه، در آیین نکوداشت خدمات بشردوستانه و امدادی جوانان و نجاتگران در اردبیل، اظهار کرد: وجود گرم اعضای جمعیت هلال احمر استان اردبیل در هر حادثه‌ای، نجاتگر و دلسوز مردم است.

وی، با بیان اینکه حوادث طبیعی و غیرطبیعی خرمشهرهای دیگر هستند، تصریح کرد: اعضای جمعیت هلال احمر افراد بی‌تفاوتی نیستند بلکه نسبت به مسائل و حوادث واکنش نشان می‌دهند.
این مسئول ادامه داد: انسان‌ها را به دو دسته انسان‌های گرم و انسان های سرد تقسیم می‌کنند که منابع غنی ادبیات و وجود ائمه اطهار، قرآن و منابع دینی انسان‌های گرمی در ایران تولید کرده است.

قاسمیان، با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر در حقیقت آزادسازی شخصیت و غیرت مردم ایران بود.

عزت‌اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: اعضای جمعیت هلال احمر بهترین اوقات زندگی خود را برای نجات مردم صرف می کنند.

ضربی اضافه کرد: امروز حضور اعضای جمعیت هلال احمر در کنار انسان ها در حوادث مختلف واقعیتی انکارناپذیر است و جوانان و نجاتگران جمعیت هلال احمر زندگی و هستی خود را به زندگی و هستی مردم گره زده‌اند و خشونت حوادث آن ها را خسته نمی‌کند.

فاطمی‌نیا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم گفت: امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون شهدا و ایثارگری‌ها و فداکاری‌های آن ها هستیم.

فاطمی‌نیا با بیان اینکه اعضای جمعیت هلال احمر استان اردبیل در طول دو سال شیوع ویروس کرونا کنار دانشگاه علوم پزشکی مشغول ارائه خدمات به مردم بودند، بیان کرد: اعضا، جوانان و نجاتگران جمعیت هلال احمر در خدمت‌رسانی به مردم ما را روسفید کردند.

گفتنی است؛ در پایان مراسم از ۶ خانواده معظم شهدا همکار و ۱۷۵ نفر از اعضای جوانان و نجاتگران فعال استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha