نام بانوان و مادران شهید در میادین و اماکن عمومی اردبیل استفاده شود
کد خبر: 4059060
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

نام بانوان و مادران شهید در میادین و اماکن عمومی اردبیل استفاده شود

رئیس کمیته بانوان کنگره شهدای استان اردبیل گفت: نام بانوان و مادران شهید در میادین و اماکن عمومی و اداری سطح استان با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بانوان استان، استفاده می‌شود.

جلسه ستاد بزرگداشت شهدابه گزارش ایکنا از اردبیل، فریبا محمدلو، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل، دوم خردادماه، در جلسه شورای راهبردی بانوان و دفاع مقدس استان اردبیل که به مناسبت بزرگداشت آزادسازی خرمشهر در ساختمان کنگره شهدا برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و بسیج دانشجویی به منظور رفع شبهات در مورد دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و موضوعات ایثار و شهادت می‌توانند کرسی‌های آزاد اندیشی دانش‌آموزی و دانشجویی برگزار کنند.

وی، با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی و نمایشگاه‌ها و همچنین کرسی‌های آزاداندیشی گفت: لازم است با همکاری فرهنگسرای شهرداری حفظ آثار، کانون مساجد و تبلیغات اسلامی و دانشگاه‌ها، برای بانوان دانش‌آموز و دانشجو دوره‌های آموزشی مدیریت خانواده با هدف ترویج سبک زندگی جهادی و اسلامی برگزار شود.

رئیس کمیته بانوان کنگره شهدای استان اردبیل با بیان اینکه مادران و بانوان شهید در دوران دفاع مقدس ایثار کردند اظهار کرد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بانوان استان، از نام بانوان و مادران شهید از میادین و اماکن عمومی و اداری سطح استان استفاده شود و از فرمانداری‌ها و دستگاه‌های مربوطه انتظار می‌رود همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

محمدلو، در خصوص دیدار با خانواده بانوان شهید در طول کنگره بیان کرد: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بانوان شهید استان اردبیل کمیته بانوان کنگره با برنامه‌ریزی منسجم و پژوهش می‌تواند نقش شهدای بانوان و مادران شهید سطح استان را در جامعه به یک اصل نهادینه و فراگیر تبدیل کند.

انتهای پیام
captcha