اختصاص 2000 میلیارد ریال اعتبار سبب تسریع پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه شد
کد خبر: 4059018
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

اختصاص 2000 میلیارد ریال اعتبار سبب تسریع پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه شد

استاندار اردبیل گفت: اختصاص 2000 میلیارد ریال اعتبار سبب تسریع پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه شد و در ماه‌های اخیر این پروژه جانی دوباره گرفت.

حامد عاملی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، دوم خردادماه، در بازدید از پروژه راه‌آهن اردبیل اظهار کرد: اختصاص 2000 میلیارد ریال اعتبار سبب تسریع پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه شده و در ماه‌های اخیر این پروژه جانی دوباره گرفت تا شاهد افزایش روزافزون سرعت این پروژه ملی باشیم.

وی بیان کرد: سرعت‌بخشی به روند اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل امری حائز اهمیت و اساسی است و با توجه به اهمیت پروژه‌های مهم زیرساختی در استان و توجه به تزریق سرمایه در گردش به بخش تولید درصدد هستیم پرداخت تسهیلات به بخش‌های تولیدی را در استان به مرحله قابل قبول و اساسی برسانیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: ظرفیت‌های استان در حوزه مرزی به عنوان ظرفیتی مهم برای تحقق اهداف مورد نظر است که در تلاش هستیم اشتغال و تسهیلات را در استان از محل مصوبات سفر رقم بزنیم که این موضوع برای ما بسیار مهم محسوب می‌شود.

عاملی اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و دامی امری لازم و ضروری است که در این زمینه 200 میلیون تومان از بانک کشاورزی تسهیلات اخذ می‌کنند که به همین منظور تشدید نظارت‌ها بر روند عرضه اقلام و قیمت‌ها از سوی دستگاه‌های متولی باید مورد توجه باشد که به همین منظور افزایش قیمت مواد اولیه تولیدات با نظرات کارشناسانه قیمت‌گذاری منطقی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: نظارت اصناف و دستگاه‌های مربوطه بر روند عرضه کالاها و بررسی دقیق برای قیمت‌گذاری امری لازم و ضروری است که در این زمینه هیچ کمبودی در خصوص اقلام ضروری در بازار وجود ندارد و در حال حاضر مقدمات پرداخت تسهیلات برای واحدهای بزرگ از طرف بانک‌ها با واحدهای تولیدی انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha