اعلام نفرات برتر هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان اردبیل + فایل نتایج
کد خبر: 4058612
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

اعلام نفرات برتر هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان اردبیل + فایل نتایج

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

غلامحسن خلیلی موسوی معاون آموزش و پرورش اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدغلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، ۳۱ اردیبهشت‌ماه، اظهار کرد: هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

وی افزود: در این دوره از مسابقات تعداد 124 نفر از همکاران استان به صورت غیرحضوری و مجازی در رشته‌های قرائت قرآن کریم، حفظ کل، حفظ 10 جزء، نهج البلاغه و روش تدریس احکام شرکت داشتند.

موسوی این مسابقات را گامی مهم در جهت اعتلای فرهنگ قرآنی و دینی در بین همکاران فرهنگی عنوان کرد.

خلیلی‌موسوی، با بیان اینکه میزبانی این مسابقات بر عهده آموزش و پرورش منطقه نمین بود، اظهار کرد: نفرات اول هر کدام از رشته‌ها به صورت غیرحضوری در مرحله مقدماتی کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان شرکت می‌کنند.

گفتنی است؛ هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور به میزبانی استان خراسان رضوی در دو مرحله مقدماتی به صورت غیرحضوری، خردادماه 1401 و مرحله نهایی به صورت حضوری تیرماه سال 1401  برگزار خواهد شد.

فایل نتایج مسابقات قرآن

انتهای پیام
captcha