تولید روغن خوراکی در اردبیل شتاب می‌‌گیرد
کد خبر: 4056769
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

تولید روغن خوراکی در اردبیل شتاب می‌‌گیرد

استاندار اردبیل گفت: تأمین روغن خوراکی در استان اردبیل بدون هیچ مشکلی ادامه دارد و تولید روغن نیز شتاب گرفته است.

سیدحامد عاملی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل، 23 اردیبهشت‌ماه در بازدید از کارخانه صنعتی ناب اردبیل، اظهار کرد: از لحاظ روغن خوراکی در استان مشکلی وجود ندارد و تولید روغن خوراکی در استان شتاب می‌گیرد.

وی، از اختصاص یک هزار 600 تن روغن به استان توسط کارخانه‌های دیگر خبر داد و گفت: دغدغه روغن خوراکی با تولید بیشتر در کارخانه صنعتی ناب اردبیل برطرف می‌شود و دراین زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد و مردم نگران نباشند و سهمیه روغن استان به میزان 200 تن تامین شده و 300 تن دیگر هم بزودی به سهمیه استان اضافه می‌شود.

داود بابایی، مدیرعامل کارخانه صنعتی ناب(تولید روغن) اردبیل هم گفت: کارخانه صنعتی ناب بزرگترین کارخانه تولید روغن در ایران است که از سال 1390 به اردبیل انتقال پیدا کرد و در حال حاضر قابلیت تولید انواع روغن مایع در این کارخانه وجود دارد.

وی گفت: به میزان تولید روغن مایع در کارخانه صنعتی ناب اردبیل روزانه 200 تن و ماهیانه هم 6 هزار تن روغن مایع در این کارخانه تولید می‌شود و هم‌اکنون با پیگیری‌های مسئولان استان روغن خام وارد کارخانه شده و پس از فرآوری در سطح استان توزیع می‌شود.

بابایی گفت: مشکل خاصی در تولید و توزیع روغن در کارخانه ناب وجود ندارد و اگر روغن خام بیشتری به این کارخانه تحویل داده شود قابلیت تولید، توزیع و بسته‌بندی روغن در این کارخانه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام
captcha