ساختمان موقوفه خانه شکوفه‌های اردبیل افتتاح شد
کد خبر: 4056497
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴

ساختمان موقوفه خانه شکوفه‌های اردبیل افتتاح شد

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: ساختمان موقوفه مؤسسه خیریه خانه شکوفه‌های اردبیل با هدف نگهداری از کودکان بهزیستی با حضور جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

مهدی ستوده مدیرکال اوقاف اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، روز گذشته، ۲۲ اردیبهشت‌ماه، در آئین افتتاح ساختمان موقوفه خانه شکوفه‌های اردبیل، اظهار کرد: ساختمان موقوفه مؤسسه خیریه خانه شکوفه‌های اردبیل با هدف نگهداری از کودکان بهزیستی با حضور جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

وی گفت: این مجموعه در یک بلوک چهار طبقه با زیر زمین بسیار شیک و مغازه‌ای با ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال برای نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست به مؤسسه خیریه خانه شکوفه‌های اردبیل وقف شده است.

ستوده افزود: امیدواریم نیات و حسنات جاریه انسان‌های برتر و نیک‌اندیش در جهت رفع مشکلات جامعه هدایت یابد و این سنت نیکو ذخیره‌ای برای حیات پس از مرگ باشد.

در ادامه حامد رضایی، سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان اردبیل، هم ضمن قدردانی از اقدام خداپسندانه خانواده مرحومه مغفوره ایزدی‌راد برای وقف این ساختمان شخصی جهت نگهداری از کودکان بهزیستی، اظهار کرد: ۱۸۰ نفر از فرزندان بهزیستی در این خانه‌ها نگهداری شده و خانواده‌های جایگزین تحت حمایت و مراقبت مجموعه قرار گرفته‌اند.

حامد رضایی اضافه کرد: حمایت و نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست جزو وظیفه ذاتی سازمان و دست‌اندرکاران دلسوز، متعهد و تلاشگر است اما رسیدگی و رفع نیازهای این عزیزان به تنهایی امکان‌پذیر نبوده و همواره نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی خیرین در کنار فعالیت‌های بهزیستی هستیم.

وی بیان کرد: در مضامین دینی و آموزه‌های الهی برای کارهای خیر وصف‌های بسیار خاص با عبارات عالی بیان شده است که همه انسان‌ها را دعوت به انفاق، صلح و به بعد از رحلت می‌نماید که در حقیقت بنابر روایات و احادیث، وقف مدیریت مالی بعد از مرگ عنوان شده است.

انتهای پیام
captcha