روحانیون و مربیان قرآنی بهترین ظرفیت برای تربیت نسل جوان هستند
کد خبر: 4051999
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

روحانیون و مربیان قرآنی بهترین ظرفیت برای تربیت نسل جوان هستند

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، گفت: بحث تربیتی دانش‌آموزان زمینه‌ساز جامعه متمدن و آرمانگرا، مطابق با اصول و موازین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که روحانیون و مربیان قرآن توانمند بهترین ظرفیت برای تربیت صحیح نسل جوان و نوجوان هستند.

کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلسبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، سوم اردیبهشت‌ماه، در «نشست هم اندیشی مبلغین گفتمان‌ساز» در اردبیل اظهار کرد: دشمن در عصر کنونی با تمام توان در مقابل اسلام ایستاده و از گسترش دین و تعالیم ناب محمدی هراس داشته و در پی مخالفت و دشمنی با منادیان حق و حقیقت است.

موسوی، بر ورود جدی روحانیون و مربیان قرآن به مدارس تاکید کرد و گفت: بحث تربیتی دانش‌آموزان زمینه‌ساز جامعه متمدن و آرمانگرا، مطابق با اصول و موازین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و برای تحقق این امر بایستی از افراد متخصص در امور تربیتی و دینی بهره برد که روحانیون و مربیان قرآن توانمند بهترین ظرفیت برای تربیت صحیح نسل جوان و نوجوان هستند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری، ادامه داد: طبق هماهنگی انجام شده با اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل تدابیر مناسبی در مجلس شورای اسلامی در زمینه جذب مربیان قرآن به مدارس اندیشیده شده که در حال پیگیری برای تحقق این امر هستیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین قاسم جعفرزاده، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه گفت: در ایام کرونا روحانیون جهادی در امر تغسیل اموات کرونایی، کمک به کادر درمان و پرستاری از بیماران نیازمند، تهیه بسته‌های معیشتی و جذب خیرین اقدامات بسیار مؤثری انجام داده و همواره در کنار مردم هستند.

جعفرزاده گفت: اکنون روحانیون مجرب و مسلط به روانشناسی نسل جوان به تعداد ۵۰ نفر از طرف اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به مدارس اعزام شدند که علاوه بر آن از سوی حوزه علمیه و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان نیز طلاب جوان و متعهد در دیگر مدارس استان به تربیت دینی دانش‌آموزان می‌پردازند.

جعفرزاده، با اشاره به اهمیت فرهنگی دینی در پیشرفت همه جانبه کشور گفت: نمایندگان مجلس بایستی در بودجه‌ریزی سالانه، توجه ویژه‌ای به بودجه فرهنگی و دینی داشته باشند چرا که دشمن برای تهاجم فرهنگی و تغییر ذائقه فکری و هویتی جوانان کشور ما از تمام توان خود بهره می‌برد تا از این طریق در سلب اراده و انگیزه آنان تلاش کنند لذا به هر میزان در اعتبارات فرهنگی و فعالیت‌های تبلیغی فعال باشیم به همان میان در خنثی سازی توطئه دشمنان نیز موفق خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha