340 میلیارد تومان به اعتبارات کلی استان اردبیل افزوده شد
کد خبر: 4051418
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸

340 میلیارد تومان به اعتبارات کلی استان اردبیل افزوده شد

نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نیر در مجلس، گفت: 340 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی استان در طول سال در دستور کار قرار گرفته که با سرعت عملیاتی می‌شود.

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلسبه گزارش ایکنا از اردبیل، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نیر در مجلس، یکم اردیبهشت‌ماه، در بازدید از پروژه‌های استانی اردبیل، اظهار کرد: 340 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی استان در طول سال در دستور کار قرار گرفته که با سرعت عملیاتی می‌شود که به همین منظور تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده است.

وی بیان کرد: سال گذشته سهم استان از محل تجهیز و نوسازی 6 میلیارد تومان بود اما با پیگیری‌های به عمل آمده 3 میلیارد تومان نیز به این مبلغ اضافه شد که خوشبختانه پیگیری‌های مجلس در اختصاص اعتبارات بیشتر به استان نتیجه‌بخش بوده و انتظار می‌رود پروژه‌های مهم استان با تزریق اعتبارات کافی در اسرع وقت به اتمام برسد.

نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نیر در مجلس، گفت: یکی از پروژه‌های مهم استان اهمیت به پروژه راهی است که به همین منظور در این زمینه اقدامات لازم برای تسریع در اجرای آن انجام یافته و جاده ارجستان جزو مطالبات مهم استان است که بایستی امسال از محل اعتبارات نقاط حادثه‌خیز به سرانجام برسد.

بدری اظهار کرد: در راستای تبدیل سیم‌های انتقال به کابل خودنگهدار نیز از این محل اعتبارات ویژه‌ای در نظر گرفته شده و انتظار می‌رود در اسرع وقت شاهد اتمام پروژه‌ها در این حوزه باشیم و با هماهنگی‌های به عمل آمده برای استفاده از فرصت‌های بودجه‌ای در راستای تحقق اعتبارات تلاش‌های لازم را انجام دهیم.

وی تصریح کرد:‌ تسریع در اجرای پروژه‌های استانی و پیگیری‌های به عمل آمده در این زمینه با جدیت ادامه خواهد داشت و تلاش و جدیت در راستای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه بسیار مهم و اساسی است که امید می‌رود با تلاش‌های به عمل آمده ما را در دستیابی به اهداف مورد نظر رهنمون شود.

انتهای پیام
captcha