تزریق اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی از محل سفر به پروژه پارک علم‌ و فناوری
کد خبر: 4049407
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

تزریق اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی از محل سفر به پروژه پارک علم‌ و فناوری

استاندار اردبیل، از تزریق اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی از محل سفر به پروژه پارک علم و فناوری خبر داد.

حامد عاملی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل، ۲۵ فروردین‌ماه، در بازدید از محل احداث ساختمان و مجموعه‌های جدید پارک علم‌ و فناوری استان اظهار کرد: اقدامات مربوط به کارگاه‌های نوآوری باید تا پایان سال ۱۴۰۱ انجام و این پروژه به بهره‌برداری برسد که برای پیگیری این موضوع جلسه‌ای با معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

وی افزود: تأمین منابع مورد نیاز ساختمان اداری پارک علم‌وفناوری استان اردبیل نیز در جلسه‌ای با وزیر علوم پیگیری خواهد شد.

استاندار اردبیل ادامه داد: در خصوص آماده‌سازی محوطه این مجموعه برای کارگاه‌های کوچک شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان اقدامات لازم انجام شود و جلسه‌ای نیز با دستگاه‌های خدمات‌رسان برای تسریع در برقراری انشعابات آن برگزار شود.

عاملی بیان کرد: جهت ارائه‌ پروانه ساخت‌وساز برای شرکت‌های فناور، جلسه‌ای با شهرداری و شرکت خاتم تشکیل و توافق لازم صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: از محل سفر ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، حدود ۷ میلیارد تومان اعتبار نقدی اخیراً به پروژه تزریق شده است و یقیناً از مبادی دیگر نیز اختصاص بودجه را جهت تسریع پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha