جشن بزرگ «کرامت» در پیاده‌راه عالی قاپو برگزار شد + عکس
کد خبر: 4050306
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
با هدف ترویج فرهنگ معنوی در اردبیل؛

جشن بزرگ «کرامت» در پیاده‌راه عالی قاپو برگزار شد + عکس

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اردبیل، گفت: همزمان با شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت امام حسن‌مجتبی(ع)، جشن بزرگ کرامت با هدف ترویج فرهنگ معنوی در پیاده‌راه عالی قاپو برگزار شد.

جشن بزرگ «کرامت» در پیاده‌راه عالی قاپو برگزار شد + عکسبه گزارش ایکنا از اردبیل، اباصلت ابراهیمی، رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اردبیل، ۲۸ فروردین‌ماه، در جشن بزرگ کرامت که باحضور پرشور شهروندان مومن و روزه‌دار اردبیلی، سرپرست بهزیستی استان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر و دیگر مسئولان استانی و شهری برگزار شد، تصریح کرد: از آنجایی که امام حسن مجتبی(ع) به الگوی کرامت در بین شیعیان معروف و نماد ایثار و بخشش است، وظیفه ما نیز الگوگیری از سیره رفتاری این امام و ترویج فرهنگ کرامت در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه در آموزه‌های قرآنی به کرامت اشاره شده است، افزود: در واقع کرامت از محورهای تعالی انسانی است که باید بیش از پیش مورد توجه نهادهای فرهنگی قرار گیرد.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل ادامه داد: اینکه بتوانیم در راستای انفاق، اکرام ایتام، دستگیری از مستمندان و نیازمندان با آبرو بویژه در ماه مبارک رمضان سهمی ایفا کنیم توانستیم به مسئولیت اجتماعی خود آگاه شویم و به آن عمل کنیم.

ابراهیمی با تاکید بر ضرورت ترویج و توسعه فرهنگ انفاق، بخشش و عفو اظهار کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در کنار سایر فعالیت‌های اجتماعی ورزشی خود در راستای توسعه این فرهنگ خداپسندانه اهتمام ویژه‌ای دارد. 

گفتنی است؛ در این مراسم علاوه بر اینکه برنامه‌های فرهنگی و شاد اجرا شد، غرفه‌های اکرام ایتام و غرفه‌های کمیته امداد جهت حمایت از نیازمندان نیز برپا بود.

انتهای پیام
captcha