اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اردبیل در اولویت است
کد خبر: 4049412
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اردبیل در اولویت است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: امسال تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با اولویت توسعه اشتغال و طرح‌های اقتصادی تحول‌آفرین در دستور کار قرار گرفته است.

داود شایقی رئیس برنامه و بودجه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، داود شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل، ۲۵ فروردین‌ماه، در جلسه بررسی برنامه پیشرفت اردبیل، اظهار کرد: امسال با جذب منابع اعتباری سفر رئیس‌جمهور و  منابع مالی  ردیف‌های ملی و استانی شاهد تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان‌های استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در نشست با فرمانداران رویکردهای جدید با هدف تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مورد توجه قرار گرفته و سعی بر این است تا امسال از طریق منابع ملی، استانی و سفر رئیس جمهور این طرح‌ها به سرانجام برسد.

شایقی با بیان اینکه سند توسعه شهرستان‌ها بسترساز تحول و توسعه خواهد بود افزود:در سند مذکور توسعه ۱۲شهرستان‌ با ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی  مناطق مختلف استان مورد توجه قرار گرفته تا بر مبنای ظرفیت‌های هر منطقه ، تولید، اشتغال آفرینی و سرانه درآمدی مردم افزایش یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل، گفت: در مرکز استان با توجه به تمرکز جمعیت در کنار تکمیل پروژه‌های چهارخطه جاده اردبیل – سرچم، اردبیل – آستارا و اردبیل – مشگین‌شهر سعی بر این است تا از طریق فاینانس بانکی طرح‌های آب و فاضلاب اجرایی شده و طرح توسعه تصفیه‌خانه آب آشامیدنی اردبیل به سرانجام برسد.

شایقی ظرفیت ممتاز مرکز استان را در بخش کشاورزی و گردشگری و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی یادآور شد و گفت:راهی جز توسعه سرمایه گذاری در ابعاد مختلف با مشارکت بخش خصوصی وجود ندارد و سعی می شود تا از ظرفیت فراهم شده  در افزایش اشتغال و سرانه درآمدی مردم استان استفاده شود.

وی ادامه داد: امسال توزیع منابع با هدف رفع محرومیت ها از مناطق مختلف استان انجام خواهد شد و تلاش مدیران استانی بر این خواهد بود تا از ردیف های ملی بیشترین اعتبارات را جذب استان کنند.

انتهای پیام
captcha