شهرک دانش‌بنیان در اردبیل تاسیس می‌شود
کد خبر: 4048577
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

شهرک دانش‌بنیان در اردبیل تاسیس می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل، گفت: شهرک دانش‌بنیان در استان اردبیل، با همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی استان تاسیس می‌شود.

کمال الدین میرجعفریان معاون استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل، ۲۲ فروردین‌ماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: برنامه‌ریزی در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان یک موضوع مهم و اساسی در دستور کار دستکاه‌های اجرایی استان قرار می‌گیرد تا بتوانیم با تحقق شعار سال و رفع موانع و مشکلات اقدامات اساسی انحام دهیم.

وی، با اشاره به اینکه ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان گامی مهم برای پیشرفت استان است، بیان کرد: درصدد هستیم تا با تامین امکانات مورد نیاز پیشرفت استان حتمی شود و تلاش‌های انحام یافته به ثمر بنشیند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل، گفت: شهرک دانش‌بنیان در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود و برنامه‌ریزی در این زمینه نیز از سوی دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است.

میرجعفریان ادامه داد: بایستی با اهتمام ویژه و جدی در راستای تاسیس این شهرک اقدام شود تا بتوانیم در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت شایسته ورود پیدا کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل، ادامه داد: اهمیت ویژه‌ای برای نامگذاری سال جدید وجود دارد که پیشرفت و آبادانی کشور را به دنیال دارد و بایستی در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آید.

میرجعفریان افزود: استان اردبیل در بخش‌های مختلف جایگاه قابل قبولی دارد اما همچنان نیاز به ارتقا و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی داریم و نیاز است تا برنامه‌ریزی‌های جامعی برای برنامه‌های صنعتی در استان پیاده‌سازی شود.

انتهای پیام
captcha